sobota, 30 maja 2020

Poncza, bluzki nowości książkowe.


Witajcie !
Niektórzy mówią, że odosobnienie mi służy. Zrobiłam dwa poncza dla siebie.Popielate zrobione jest różnych resztek włóczki.
Zielone zrobiłam z dwóch motków 
Takiej włóczki 
i resztek włóczek które mi zostały z zielonej chusty i czegoś tam jeszcze.
Takie ponczo jest bardzo proste do zrobienia. Wystarczy zrobić 4 kwadraty i zszyć je razem. Jak duże maja być te kwadraty zależy od osoby lub od tego czy chcecie mieć duże czy małe ponczo.
U mnie bok kwadratu wynosił 48 cm. No ale ja dość duża jestem. 
Zrobiłam jeszcze dwie bluzeczki dla siebie.

Obie wykonane z cienkiej bawełny.
Oczywiście jak to przeważnie u mnie na żywioł bez schematu.
W książce do szydełkowania znalazłam takie coś!
Ciekawa jestem jak Wy robicie na szydełku? Osoby szydełkujace oczywiście, a wiem, że sporo ich tu zagląda. Ja trzymam szydełko w pozycji noża. Nie umiem inaczej.
Na koniec przeczytane książki.
Obie dobre i warte przeczytania.
Obie sensacyjne,kryminały ale bardziej psychologiczne. Polecam!

Pozdrawiam 
Eve-Jank 
Ps.Od poniedziałku wracam do pracy stacjonarnej i kończę pracę zdalną.

20 komentarzy:

  1. Ja w WTZ pracuje już od tygodnia ,przygotowujemy pomieszczenia i samochód na wojnę :)Uczestnicy wracają w poniedziałek w mojej grupie z 5 osób będzie jedna tylko raz . Z 30 będzie z 15 może. Mamy 6 grup po 5 .Ponczo boskie .A szydełko trzymam tak jak je małe dziecko całą dłonią. Próbowałam inaczej ale spowalnia. Druty też trzymam też inaczej.Ten tak ma :))))pozdrowionka!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej chwili nie wiedziałam jak trzymam szydełko. Robię to automatycznie i musiałam wziąć do ręki. Może to śmieszne ale chwilę musiałam pomyśleć. Trzymam jak ołówek. Piękne poncza, bluzeczki też ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo ja się też nad tym nigdy nie zastanawialam. Zobaczyłam ten rysunek i się zaczęłam zastanawiać i sprawdzać

      Usuń
  3. Ale pracowita jesteś.Piekne wyroby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitka myśmy cały czas pracowali tylko zdalnie. Dzwoniliśmy do podopiecznych. Przygotowywali materiały dla nich . Kierowca zawoził albo sami terapeuci jeździli. Prowadziliśmy zajęcia przez telefon. Szyliśmy też madeczki. U nas też podobne grupy. Będę też miała 5 osób w grupie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśmy tylko dzwonili, Mieliśmy zakaz wszelkich kontaków .Terapeuci mieli zabronione , zresztą i my i kierowca byśmy się nie zgodzili. Mamy takich rodziców którzy nie życzyli sobie telefonów .Maseczek nie szyliśmy bo nie mamy odpowiednich materiałów. Mieliśmy dyżury w pracy ,codziennie inny terapeuta.
      Miłej pracy Ci życzę Ewo:))))

      Usuń
  5. Wspaniałe prace:)))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moda na poncza wróciła. Dużo z tym roboty miałaś, ale są ładne i przydatne. Zdecydowanie trzymam szydełko w pozycji ołówka, nie lubię całej dłoni usztywniać i męczyć? Nie używam szydełek z rączką, pewnie są dobre w pozycji noża. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne poncza- fajnie się je nosi! Książki zapisałam do przeczytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ super te poncza! Bluzeczki też bardzo mi się podobają. Fajnie w nich wyglądasz.
    Ja też trzymam szydełko w pozycji noża. Nie umiem inaczej. Nie panuję nad nitką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super chusty zrobiłaś. Też lubię sxydelkowac, ostatnio nadwyrezylam sobie rękę

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te poncza ;) szalejesz z szydełkiem

    OdpowiedzUsuń
  11. Super udziergi!Ja ostatnio też robię kwadraty babuni:)
    Szydełko od zawsze trzymam jak ołówek - nie umiem inaczej:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne robótki, zwłasza turkusowe ponczo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie szydełkuję w pozycji noża:-)
    Mnie też odosobnienie służyło robótkowo.
    Super oba poncza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu jak fajnie Cię widzieć - świetnie wyglądasz poncza świetnie i dobrze Ci w nich :) Bluzeczki super niech się dobrze noszą :) Chwyciłam szydełko i wyszedł nóż ;)
    co u Ciebie dziś słychać :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. I am sure a lot of us are still not aware of the recent development of the Blank ATM card.. An ATM card that can change your financial status within few days. With this Blank ATM card, you can withdraw between $5,500 - $10,000 - $35,000 - $50,000 - $100,00 daily from any ATM machine in the world. There is no risk of getting caught by any form of security if you followed the instructions properly. The Blank ATM card is also sophisticated due to the fact that the card has its own security making your transaction very safe and untraceable. i am not a stupid man that i will come out to the public and start saying what someone have not done.


    Here is our price lists for the ATM CARDS:

    Cards that withdraw $5,500 per day costs $500 USD
    Cards that withdraw $10,000 per day costs $650 USD
    Cards that withdraw $35,000 per day costs $700 USD
    Cards that withdraw $50,000 per day costs $850 USD
    Cards that withdraw $100,000 per day costs $900 USD

    make up your mind before applying, straight deal!!!

    The price include shipping fees and charges, order now: contact us via
    emailaddress::::{professionalonlinecardhacker@gmail.com}
    Whatsapp:::::+13523585253


    #STAYSAFE

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz