niedziela, 3 kwietnia 2022

Ponczo, pacynki, prace podopiecznych i paznokcie.

 Witajcie!

Zrobiłam  ponczo. Użyłam jakiś resztek czarnych włóczek. Trochę włóczki z połyskiem do której dołożyłam czarną włóczkę, ponieważ ta z połyskiem była bardzo cieniutka. Wykonane jest z 4 kwadratów zszytych razem.

Na szydełku zrobiłam również zestaw pacynek na palec. Wykonałam je dla znajomej. Potrzebowała je do biblioterapii. Jest również terapeutą i prowadzi zajęcia z dziećmi.
Pokaże Wam również kilka prac, które robiłam z podopiecznymi w swojej pracowni.
W ostatnim czasie znowu zaczęłam bawić się w ozdabianie paznokci

Maluje paznokcie białym lakierem 


po wyschnięciu robię decoupage i maluję lakierem bezbarwnym.
 Trochę się nazbierało, a nawet połowy nie pokazałam. W dodatku prace na moim Ranczu już się zaczęła.


pa pa do następnego Eve-Jank

11 komentarzy:

  1. Fajne prace Eve, szczególnie pacynki mi sie spodobały. Biblioterapia ma coś wspólnego z Biblią, czy bibloteką? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biblioterapia jest częścią arteterapii. Jest to wykorzystanie książek, czasopism, bajek. Koleżanka prowadzi zajęcia z dziećmi Bajkoterapię

      Usuń
  2. Pracowita jesteś, ponczo i maskotki Super.Torebki zawsze są przydatne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te pacynki :) Ponczo też ciekawe, ale ja za nimi nie przepadam..nie wiem wcale jak takie coś nosić :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo się u Ciebie dzieje:)))wszystkie prace są super:)))paznokcie również ale najbardziej podoba mi się ponczo:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać iż masz bardzo pracowite dni. Ciekawe ponczo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ponczo i te maskotki - napracowałaś się i to bardzo, ale efekt jest wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super to ponczo, paznokcie extra jak i maskotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę szydełkowych umiejętności. Tak szczerze zazdtoszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponczo ładne, pomysłowe i przydatne na teraz. Ja kiedyś robiłam różne rzeczy na szydełku, ale odkąd zrobiłam się duża (za duża ) to już mi się nie chce. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz