niedziela, 27 lutego 2022

Misie, chusta dla Mirelli, skarpetki i Chmielewska.

 Witajcie!

W tak zwanym między czasie powstały dwa misie.

dziewczynka 

i chłopczyk 

Misie zrobiłam na szydełku według własnych pomysłów.

Na urodziny dla koleżanki zrobiłam chustę na szydełku i kartkę.


Jeżeli chodzi o kartki to nie są one moją mocną stroną. Czasami je robię dla kogoś bliskiego. 

Na własne potrzeby zrobiłam ciepłe skarpetki również szydełkiem. Wykonałam je zaczynając od ściągacza a kończąc na palcach. 




Na koniec przeczytana lektura. Joanna Chmielewska "Złota Mucha " Polecam. Lekki kryminał napisany z dużą dawką humoru.

 pa pa do zaś 

Eve-Jank 

9 komentarzy:

  1. Piekne prace, urzekły mnie skarpety na szydełku, lubię takie grubaski.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  2. śliczne prace a Chmielewską uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo ale słodziaki chłopak miś super przykuwa wzrok :) super skarpety i chusta o nawet tytułu nie spotkałam a brzmi fajnie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje misie, to takie zawadiaki, świetne są.A w nóżki, to już na pewno będzie Ci ciepło.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Misie śliczniutkie! Chusta piękna, a skarpetki na pewno ciepłe. Kartka zrobiona od serca nie musi być piękna, choć myślę, że niczego jej nie brakuje.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Misie robisz przecudne - wręcz rozczulające. Pozostałe prace też mi się podobają, szczególnie chusta dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, śliczna chusta i praktyczna. Dziękuję za tak miły prezent oraz za kartkę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I would like to know about more information ...
    Find the CNG Pump in Aligarh with map location CNG Pump in Aligarh
    Checkout the cng pump in Jind with Google map location CNG Pump in Jind

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz