sobota, 12 lutego 2011

CANDY - Kto przygarnie świnkę morską?

    Wszyscy organizują CANDY. Często się na różnego rodzaju rozdawajki zapisuje. Parę razy nawet miałam farta i wygrałam.W końcu i ja dojrzałam do tego żeby zorganizować coś u siebie. Powodów jest kilka. Jak większość z Was wie tych, którzy tu bywają miałam ostatnio urodziny( pierwszy powód). Nigdy nie organizowałam candy to już drugi powód. Zbliża się rocznica mojego blogowania to już trzeci powód.  Dokładnie 22 marca 2010 r. opublikowałam pierwszy post na blogerze.


   Co jest do wygrania? Ta oto świnka morska szuka miłego i ciepłego domu. Świnka jest zrobiona na szydełku. Nosidełko ma uszyte z materiału. W wyposażeniu torba z szydełkowym jedzeniem.


[13255041]
                                   LOSOWANIE  2  MARCA  2011


    Długo się zastanawiałam czym ja bym mogła Was obdarować???  Czy w ogóle będą chętni? Może jednak ktoś się znajdzie kto ma małe dziecko które by chciało mieć taką świnkę ? 

Zasady ogólnie znane:

1. Zostawić komentarz pod tym postem.

2. Dodać mojego bloga do obserwowanych 

3. Umieścić informacje u siebie na blogu o moim CANDY.

4. Osoby które nie mają bloga też mogą brać udział w zabawie. Info mogą umieścić np. na Facebooku 

  No to chyba wszystko na dziś. Polecam i czekam na zapisy!!!!!

                       U mnie znowu mroźno - 6 było rano brrrr

                                    pozdrawiam serdecznie Eve-Jank

76 komentarzy:

  1. Ja ustawiam się w kolejce, wprawdzie nie mam małych dzieci, ale mam prawie trzyletnią wnusię:))
    A świnka jest cudna :))

    OdpowiedzUsuń
  2. THEYOOKA-O jak miło :) fajnie, że już jest pierwsza osoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale numer:)
    Mój Mąż marzy o śwince morskiej, może pluszowa by go zadowoliła :)

    Jestesmy strasznymi fanami gryzoni, obecnie mamay dwie koszatniczki na stanie:)

    Z niecierpliwoscią będę oczekiwać losowania:)

    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a kto by nie chciał przygarnąć? ;)
    moja córcia byłaby prze-szczęśliwa....
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny ciesze się bardzo-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią się zapiszę, bo kocham wszystkie zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świnię mówisz podkładasz? Taką chętnie przygarnę :D Zaraz majstruję z info u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna ta świnka, chętnie sie zapiszę i zapraszam do mnie na słodkości

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością dołączę się do zabawy, to też mój pierwszy raz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale musisz mi podpowiedzieć jak zamieścić informację u siebie - nie opanowałam tego jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka świetna :> U mnie jak znalazł wolne miejsce w pokoju :)
    http://masnubes.pinger.pl/m/5083130/swinka-szuka-domu-p

    OdpowiedzUsuń
  12. CUdna ta Twoja swinka! Z checia sie zapisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jest taka boska! zapisuje się!

    OdpowiedzUsuń
  14. kochane są twoje zabawki Emilka do misiaka od ciebie jest bardzo przywiazana.
    a jeśli wygram dla niej świnke będzie skakać pod chmury

    OdpowiedzUsuń
  15. Swinka wspaniała widzę ze jest bardzo dużo chetnych torba podobna do mojej w której noszę moją Molkę yorczka życzę wiele wspaniałych wpisów i dalszych wspaniałych rzeczy które tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo, morskiej jeszcze u mnie w domu nie było...zapraszam zwierzaczka

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście się zgłaszam! Ja nawet mam taką ładną kolorową klatkę, a żywego zwierzątka to nie dam moim dzieciom "na pożarcie". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja sie ustawiam w kolejce po świnke!!!!Mojej córce się spodoba- jak wygram hi hi pozdrowionka
    p.s. u nas też zimno i wieje okrutnie....

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się!
    http://wonkamach.pinger.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. :DDDDDDDDDDDDDDDDDD ha ha ha Ewo :D
    to do kajetu wpisać mnie proszę :D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też się zapisuję i znam nawet dwie takie dziewczynki, co by chciały tą świnkę ;) Pewnie jeśli wygram, a jeszcze nie zdarzyło się, to drugą będę musiała dokupić ;)
    Ale Ty masz zdolności i cierpliwość to tych robótek Kobieto!
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślinka, świnka, świnka ;-)) Grzechem bylo by nie ustawienie sie w kolejce. Może mi się poszczęści bo ja Koooooooooocham świnki morskie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  23. http://zielona-leyla.pinger.pl/m/5087389/candy

    OdpowiedzUsuń
  24. I nas nie może zabraknąć! Zapisujemy się, a jakże :) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Antonina -dzięki za wyróżnienie.

    dzięki miło mi, że się zapisujecie na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  26. jeszcze nigdy niczego nie wygrałam,ale dla piszę się ,bo świnka warta grzechu hihihi

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam , czekam , czekam .... Długo jeszcze ? ;)
    Świnka cudna .... Muuuuszę ją mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się, info o swoim konkursie znajdziesz u mnie na blogu http://pioro-wieczne.pinger.pl/, jeśli wygram to napisz na alegoryczna_ja@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. ta wyżej to ja alegoryczna_ja tak jak w naziwe mejla

    OdpowiedzUsuń
  30. zapisuję się:)))...świnka rozkoszna...informacje umieszczę u siebie na blogu z handmade http://nordberd-moonat.blogspot.com/ ...pozdrawiam serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi miło, że jest tylu chętnych :)

    NordBerd- dzięki na Waszym blogu handmade byłam właśnie. Pięknie u Was i kolorowo. dzięki za umieszczenie info o moim candy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością w kolejce stanę ... na tą słodką świnkę to ja dla wnusi mojej poczekam cierpliwie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. damurek- bardzo mi jest miło:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojeje!! Jaka śliczna! Oczywiście, że się ustawiam w kolejce :-)
    Ależ by się moja Ania ucieszyła z takiej świnki!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świnka prześliczna.
    Pokochałem ją od pierwszego wejrzenia i chcę ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ewuniu świnka jest cudna. Zapisuję się i ja :)
    Pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Urocza ta świnka :D to i ja się pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. CHyba sie spoznilam bo bardzo duzo ludzi sie zapisalo. Bardzo chcialabym taka swinke (nie dla mojego syna ale dla mnie) :) Bardzo mi sie podobaja Twoje zabawki a swinka to juz w ogole jest super. Mam nadzieje ze szczescie mi dopisze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne candy!!!I bardzo chcę, żeby wygrać!!!
    I jak zwierzęta)))
    http://intheorderofthings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo długa lista chętnych przede mną :), mimo to ustawiam się też w kolejce, bo z córcią mamy ogromną ochotę też przygarnąć świnkę :). Na marginesie - 1 marca mam urodzinki, to może uda mi się wylosować prezencik :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świnki morskie to moje ulubione gryzonie, więc bardzo chętnie przygarnę, zapewniam fachową opiekę ;), pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  42. O! Całkiem spora kolejka się już ustawiła :)
    Dobrze, że nie kolejność wpisu decyduje o wygranej, więc może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super ta świnka .
    Szybko przeleciał ten rok !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  44. Ha po świnkę ustawiam się i ja. Ostatnio mój synek wspominał coś o chomiku - wi,ęc pomyślałam, ze na początek Twoja świnka byłaby super (przynajmniej nie umrze z głodu - ma swój prowiant :) ).
    Zapisuję się i ja - do obserwowanych dodałam Cie już dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ostatni są pierwszymi:)...czasem... może moje dzieci dostaną tę uroczą świnuszkę, pozdrawiam i dziekuję za przemiłe komentarze:))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. świnka cudna a te warzywka piekne,zapisuje shttp://cudenkabasi.blogspot.com/ie

    OdpowiedzUsuń
  48. dzięki dziewczyny ile chętnych bardzo mnie to cieszy :)

    hobbytka- nie ma za co to ja dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  49. MozAnna-thank you :) nice to meet you :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj gdybym wygrała moja siostrzenica byłaby zachwycona :). Ustawiam się więc w kolejce, może szczęście dopisze. Pozdrawiam. Mój mail: nikola_o@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Miło mi. Witam Cię Nikola :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Umordowana dobiegłam do mety - ZAPISAĆ MNIE PROSZĘ !
    Bardzo chcę dostać taką świetną maskotkę!
    Misi-Eli już nie mam - nie mogłam odmówić mojej pięcioletniej wnusi.Zapewniła mnie, że będzie o Misię-Elę bardzo dbała.

    OdpowiedzUsuń
  53. O MATKO JAKA OGROMNIASTA KOLEJKA!! Ale je też się na nią wpisuje .Dziękuję za odwiedziny na moim blogu,oraz miły komentarz,Miło mi CIĘ poznać .Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapomniałam dodać że świniaczek jak i inne Twoje maskotki są cudowne....:>

    OdpowiedzUsuń
  55. dla takiej świnki zrobię wszystko! pozdrawiam - edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  56. Synuś bardzo chętnie przygarnie świnkę :)) Śliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale cudowności! Zapisuję się z przyjemnością. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ewa, prześliczne candy!! Obok takiej świnki z własnym domkiem i wyposażeniem nie da się przejść obojętnie. Też nieśmiało ustawię się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  59. jakaż cudowna, zapisuję się! info o candy umieszczam tu -> pannomalo.digart.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Moja córeczka bardzo chętnie zaopiekuje się świnką... info już na blogu kurdemama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. nie mam małych dzieci, ale sama czuję się wiecznie dzieckiem i chętnie dla siebie zgarnę tegoż gryzonia :) Fajny blog, trafiłam tu po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeszcze ja, jeszcze ja! =}
    keisa88@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Ustawiam się i ja w tym dłuuugim ogonku;;świnka cudniasta...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie zaopiekuję się chrumkiem :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Świnka jest rewelacyjna i nawet ma prowiant ze sobą :).

    Z wielką chęcią ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  67. o kurcze ale bym chciała taką świnkę...moja zdechła niedawno a ta ją tak bardzo przypomina więc zapisuję się i czekam na wyniki :)
    modelinowo-owo-owo.blogspot.com

    Pozdrawiam E_w_i=)

    OdpowiedzUsuń
  68. O, chyba jeszcze zdążyłam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Maja- jeszcze zdążyłaś. Dziś do 24 można się zapisywać

    OdpowiedzUsuń
  70. Moje dzieci z przyjemnością i troskliwie zaopiekują się świnką, a ja życzę dalszych sukcesów. Piękne rzeczy tworzysz :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz