wtorek, 13 lipca 2010

Bob Budowniczy i pozapisywałam się na candy

 Bob zrobiony na specjalne zamówienie.Znowu jak dla mnie było to niełatwe wyzwanie.Sami zobaczcie jak wyszło.Najważniejsze ,że zamawiająca pani zadowolona. Oto Bob. Zrobiony na szydełku wysokość 20 cm.
Bob ma kask ,pas z narzędziami, buty a z ubranek też można go rozebrać.
 Teraz informację o Candy na które się zapisałam.
U Ani Panoramy LeSage o tu polecam bo warto .Takie cuda jak na zdjęciu można wylosować.
 Zapisałam się też  na Candy u Chomiczkowej o tu a do wygrania takie cuda sami zobaczcie   
Może mi się poszczęści kto wie. Wam też polecam zapisujcie się bo warto.
                     Pozdrawiam serdecznie.Jadę nad jezioro trochę popływać.
                                                                                         eve-jank

8 komentarzy:

  1. Bob niesamowity, jestem oczarowana, tak zresztą jak każdą z Twoich prac. Szkoda, że moi chłopcy wyrośli już z Boba... :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bob świetny!!Od razu zgadłam po miniaturce,tym bardziej,ze Bartuś go uwielbia:)Popływać...ach jak bym chciała!!Upał okropny dzisiaj...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bob wyszedł świetnie, obdarowanemu na pewno się spodoba bo to jeden z ulubionych dziecięcych bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie!Tylko Ty takie robisz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bob kapitalny, chyba mu ciutke goraco?jak nam wszystkim!Podobaja mi sie jak robisz te detale:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bob piękny !
    Powodzenia i wygranej na Candy życzę !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny za miłe komentarze.Bardzo mi est miło,że do mnie zaglądacie i słowo napisane zostawiacie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bob wyszedł Ci NIESAMOWITY! jest jak ten prawdziwy. Podziwiam Twoje zdolności

    anka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz