środa, 24 września 2014

chomik i warsztaty filcowania.

Witajcie!

Pamiętacie koszyki z poprzedniego wpisu?
Dwa są już skończone i zagospodarowane. 
Na szydełku zrobiłam chomika i jedzonko dla niego. 
Z papierowej wikliny ma domek i miseczkę.
Osoby które od dawna do mnie zaglądają wiedzą, że nie raz robiłam chomiki,świnki morskie,szczury itp.
Pierwszy raz jednak połączyłam wiklinę z szydełkiem.

W sobotę byłam pierwszy dzień w szkole. Było tylko spotkanie organizacyjne  i dzięki temu zdążyłam na warsztaty filcowania. 
Zrobiłam sobie etui na komórkę.
Było miło i wesoło.
To czarne w zielonej bluzce to ja.
Pokaże Wam jeszcze prace wszystkich
uczestniczek.

Z papierowej wikliny zrobiłam koszyk.
Tym razem z pokrywką.
Pomalowany kawą.

W między czasie powstało też kilka szydełkowych breloków.
miś 
sowa
szczurek.

Pozdrawiam serdecznie 
i słonecznie.
Eve-Jank

Ps. Dzięki wszystkim za miłe słowa i kciuki odnośnie szkoły. Zapowiada się ciekawie. Najbardziej mnie cieszy, że będziemy się uczyć języka migowego.

32 komentarze:

  1. Oj widać pracowicie ;) świetne rzeczy. Pomysłowo z połączeniem z wikliną i szydełkowymi zabawkami

    OdpowiedzUsuń
  2. super chomik i jego domek. Breloki super a filcowanie na sucho czy na mokro . Na mokro to ciężko się robi .Wspaniały koszyczek. Mi pokrywki nie wychodzą. Ooo język migowy Ja znam alfabet i kilka zwrotów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Basiu filcowanie na mokro. Trochę zabawy z tym jest, ale efekt ciekawy. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ty to jesteś pracowita! Piękne rzeczy, a to filcowe etui wyszło Ci naprawdę fantastycznie. Świnka morska z akcesoriami na pewno zdobędzie niejedno serce, a breloczki też świetne. Mój ulubiony breloczek to miś:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie wikliny z szydełkowaniem - rewelacja! Warsztaty filcowania - świetne, wyszły prawdziwe cudeńka:)
    A język migowy - bardzo fajna rzecz, mam wujka głuchoniemego, i trochę wiem na ten temat:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chomik i z domkiem do tego!I jeszcze filcowanie,jesteś niesamowita:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się okrutnie podoba breloczek z sówką!! Ale wszystkie zwierzątka są śliczne, a chomiczek i jego akcesoria to już mistrzostwo świata.. marcheweczkę to bym chomikowi chętnie podwędziła i sama schrupała, bo taka apetyczna:) jakiego fajnego rękodzieła się nauczyłaś na tych warsztatach, etui rewelka:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. "W między czasie", to mi się podoba, że znajdujesz czas na swoje ulubione zajęcia. Gryzoń bardzo mi się podoba, a o jedzonku dla niego nie wspomnę, bo mnie jakoś szydełkowe nie wychodzi. Pokrowce i breloki fajne. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy chomikowi codziennie trzeba podawać taką porcję włóczkowych warzyw? :) Czy to nie wyczerpujące się źródło jego pożywienia? ;) Domek pleciony z miseczką - fajny pomysł :) Fajnie wyszło Ci etui i kolor taki soczysty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Język migowy - bardzo ciekawa umiejętność:) A co z fotografią? Nadal nie uruchomili tego kierunku, czy porzuciłaś pomysł?
    Szydełkowe stworki przesłodkie, a filcowanie bardzo mnie pociąga, chciałabym tej jesieni wreszcie sobie coś ufilcować, bo na razie tylko odkładam to z roku na rok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rynia co do fotografii nie porzuciłam pomysłu, ale po prostu u nas ten kierunek jest tylko płatny. Za darmo nigdzie nie znalazłam. Na to żeby płacić to mnie nie stać jak na razie. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetny pomysł ! Cudny domek dla chomika i jedzonko i miseczka :-) Sam chomik śliczny.
    Koszyczek z pokrywką - rewelacja!
    Filcowanie... nowa szkoła... podziwiam Cię z całego serca. Umiejętność porozumiewania się językiem migowym - genialne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś, nauki języka migowego to Ci trochę zazdroszczę. Etui na telefon - śliczne !!! Tyle się u Ciebie dzieje ?! Z tym chomikiem i domkiem wiklinowym to można by jakąś historyjkę ułożyć . Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Chomik jest rewelacyjny! Bardzo mi się spodobał i to jego jedzenie, i domek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny chomik, fantastycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baardzo fajny chomik! Jedzonko i domek są świetnym pomysłem :)
    Podoba mi się filcowe etui - szczególnie, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o tą technikę.
    Koszyk - bardzo ładny i praktyczny.
    A z breloczków - oczywiście zauroczył mnie szczurek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Etui świetne, maskoteczki też, wszystkie :) Na zdjęciu widać, że to Ty eve, bo TwoE etui przed Tobą powstaje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O ludzie ile Ty roboty odwalasz...i wszystko piękne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. A tu jak zwykle bardzo pracowicie i z pięknymi efektami! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale słodziak z tego chomika, śliczny jest.. zresztą jak wszystkie twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na mojego bloga po odbiór nominacji ;)

      Usuń
  19. Witaj Evo.
    Bardzo podoba mi się rodzina chomików i ich domki.
    Dążysz do poznania nowych technik i co byś nie robiła wychodzi świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno tu nie zaglądałam. ale widzę, że nie odpoczywasz ;) masz super pomysły

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewo, czekam na kolejne filcowe prace. Etui zapowiada kolejne, ładne prace. Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super te prace.Świetnie się sprawdziło to połączenie dwóch technik.
    Z filcowaniem również sobie świetnie poradziłaś. Breloczki przesłodkie
    A kciuki będę trzymała, chociaż jestem co do Twoich osiągnięć absolutnie pewna.Jak zawsze, wspaniale sobie poradzisz.
    Tego z serca Ci życzę, pozdrawiając serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. I pay a visit each day a few blogs and websites to read content, however this weblog presents feature based writing.


    My site Dean Graziosi

    OdpowiedzUsuń
  24. Robisz śliczne rzeczy :) Szkoda, że nie mam talentu do takich prac :(

    http://swiat-chomika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne wszystko:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj! Bardzo tu miło u Ciebie :) Pełna podziwu jestem i dla dzieł z wikliny, i szydełka, i filcu - bo sama nigdy nic takiego nie robiłam :) Chomiczek i jedzonko - rewelacja, pojemnik wiklinowy bardzo ładny, zwłaszcza, że ma pokrywę. A breloczki - przeurocze! Warsztaty z pewnością były ciekawe :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie na tymonina-art.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tego trzeba zrobić piękny teatrzyk!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł z tym chomiczkiem i gadżetami dla niego:)

    OdpowiedzUsuń

  29. The Louis Vuitton handbags comes in three sizes and assorted colors. Chanel handbags It is a affected bag fabricated of bland covering with topstitched detail. Rolex Air King brands that have a history in China often do better than newcomers, because the Chinese trust Original Rolex Watches brands they have heard of for a long time. “Trust of the 1:1 Replica Breitling Watches is a very serious issue for Chinese consumers, because Chinese consumers are concerned about quality and safety problems and worried about counterfeit products, which hits hard on the Omega Watches Replica trust they put on made-in-China products and brands.This reimagined Replica Tag Heuer advertence 116523 is the antecedent bearing Rolex Daytona that aboriginal came out in 2000.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz