piątek, 19 września 2014

Breloki, koszyki rureczki no po prostu dzieje się.

Witajcie!

Zrobiłam kilka breloków
misie 
i pieska.

Uplotłam dwa nowe koszyki.
Spody koszyków zrobiłam z okładek ze starych
zeszytów 96 kartkowych.
Okładki są bardzo sztywne i mocne. 
Kosze pomalowałam klajstrem z mąki i kawy.
Przepis znalazłam u Ilony o TU

Pokażę Wam jeszcze moją komódkę pisałam o o niej TU  stoi na niej bukiet z ostów ozdobiony serduszkami z papierowej wikliny, skorupami z kokosów i kasztanów.

Mam sporo rzeczy zaczętych
np. te plecionki, które czekają na ozdabianie i lakierowanie.
Stosik nakręconych rurek
i głowę pełną pomysłów.

Co się z tego wykluje pokażę pewno w następnym pości.

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.
Ja swój spędzę w szkole.
Zapisałam się na kolejny kierunek policealny.
Tym razem "Opiekun w domu pomocy społecznej"
Doświadczenie w tego typu pracy mam. Stwierdziłam, że dobrze by było mieć jakiś dyplom. 
 Trzymajcie kciuki. Jutro mam pierwsze zajęcia. 

pa pa pa

Eve-Jank

41 komentarzy:

  1. Te breloczki-misie genialne !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne breloczki ;) widać koszyczkowa produkcja pełną parą , grunt to mieć masę pomysłów i chęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś super pomysł z zastosowaniem skorupy orzecha kokosowego, to jest przecież fajny dodatek do martwej natury. Z kasztanami, ostami witamy powoli jesień...Misie śliczne, a piesek z niewinną minką i czarnym noskiem jest rozkoszny. Życzę Ci jutro udanej inauguracji i wytrwałości w nauce:) Kiedy Ty znajdziesz czas na ogarnięcie wszystkiego?...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ależ prac powstało. Jak Ty to robisz i jeszcze szkoła. Breloczki śliczne, a pomysł z wykorzystaniem okładek zeszytów rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie i powodzenia w szkole :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale u Ciebie dużo się dzieje, szok:) słodkie misiaczki, koszyki super i dekoracja florystyczna bardzo ładna, widać szkolne efekty:) nowa edukacja? Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ewuni, pięknie. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kosze. Wyglądają jak prawdziwe ze sklepu. Breloczki słodziutkie, misie są ślicznusie. Pozdrawiam i powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super te misie , powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś twoje maleństwa to rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Evo.
    Misie malutkie , zgrabne i bardzo ładne.
    Widzę ,że polubiłaś papierową wiklinę. Zrobiłaś sporo koszyczków, gdy je pomalujesz i ozdobisz na pewno będą super. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne breloki, wyglądają uroczo :) Koszyki wykonane po mistrzowsku, są wspaniałe! :) Powodzenia na zajęciach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko prezentuje się przewspaniale, słodkie breloki, piękne koszyczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki i powodzenia życzę:)))tyle pięknych rzeczy zrobiłaś że trudno wybrać te najlepsze:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w misiach !!!!!!!breloczkach:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne breloczki i plecionki! Powodzenia na zajęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne koszyczki, fajny pomysł z wykorzystaniem okładek na dno. Misiowe breloczki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eve, misiaki mnie urzekły :) Komódkę już widziałam w poprzednim poście, bukiet z ostów przypomina o jesieni. Trzymam kciuki za naukę, praca ciężka, ale przyszłościowa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Staś Michaś i Antoś cudowne, jakże trudno będzie ich rozdzielić :-( . . . ach Eve mam dylemat ogromny. Koszyki bardzo ladne. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te misiaczki. Koszyki jak zawsze super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miluśkie breloczki, bardzo fajnie wyszły Ci te koszyki:) U Ciebie tyle prac, że nie wiadomo, co najpierw komentować ;) Pozdrawiam Pracusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze drobiazgi i komódka odrestaurowana. Najbardziej zadziwia mnie Twój pęd do wiedzy. Kiedy znajdujesz na to czas?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcie z komódką zrobiło na mnie duuże wrażenie! Bardzo klimatycznie wygląda :)
    Maskotki - jak zawsze urocze, a koszyczki fajnie wyplecione i bardzo praktyczne! Powodzenia na zajęciach! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tyle ślicznych różności, breloczki są piękne i z niecierpliwością czekam na wykończone i kolejne kosze z papierowej wikliny:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Nastepna pracowita kobieta z głowa pełna pomysłów, ja za Wami nie nadążam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne breloczki i koszyczki. Mam nadzieję, że zajęcia były udane:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewo! Podziwiam Cię za podjęcie nowego kierunku nauki. I jeszcze masz czas na wykonanie tylu prac. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj pracusiu, tyle tego.
    Breloczki jak zwykle cudne, a koszyczki to już hurtowo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe breloki :-)
    Wiklinowe plecionki cudne.
    Za to tym razem najbardziej zachwyciła mnie ozdobiona przez Ciebie komoda - piękna kompozycja :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Breloczki kapitalne! I te osłonki bardzo mi się podobają! Ależ Ty masz talentów, ta komoda jaka ładna. Trzymam kciuki za nowy szkolny etap:) Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Same wspaniałości!!! Breloczki przeurocze!!! Koszyczki rewelacyjne!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Misie urocze i koszyki prostokątne - aż zazdroszczę bo ja z tymi prostokątami to na bakier jestem:) Podziwiam, że Ty jeszcze ogarniasz rzeczywistość, bo ja ostatnio jakoś nie daję rady, dobę mam za krótką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oal ja czasami przez to wszystko zapominam jak sie nazywam. Co do koszyków to spróbuj raz zrobić denko z tektury, polecam zeszyty. Dużo łątwiej w ten sposób utrzymać kształt. Pozdrawiam

      Usuń
  32. JEJKU ILE TY MASZ TALENTÓW......

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo Wam wszystkim dziękuje za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oj dzieje się, dzieje u Ciebie. wspaniały kolor koszy uzyskałaś - wyglądają, jak plecione z jakiegoś specjalnego materiału. a breloczki świetne. trzymam też kciuki za dyplom :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś bardzo wszechstronnie utalentowana kobietką :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczywiście życzę Ci jak najlepiej:)
    Ale najważniejsze w tym wpisie jest zdanie o "głowie pełnej pomysłów".
    A efekty tego widzę za każdym razem zaglądając TU.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  37. No faktycznie, dzieje się! Niesamowitą energię przekazujesz w tych swoich postach :) Od razu by się chciało działać! Twoje breloczki są przeurocze, a kosze... no co tu gadać, bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Faktycznie dzieje się u Ciebie:) Same cuda:) Jest na czym oko zwiesić. Trzymam kciuki za naukę:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz