piątek, 1 lipca 2011

torba,broszki i włóczki o Gochy.

Witajcie !!!!
  Pomału realizuje  wakacyjne plany. Uszyłam torbę.
Ozdobiona jest broszką z satyny. Można ją odpiąć, bo zapinana jest na agrafkę.
   Od bardzo dawna miałam ochotę spróbować zrobić takie broszki. Widziałam je na wielu blogach. Przygotowałam warsztat i zabrałam się do pracy. 
Zrobić taka broszkę można w bardzo prosty sposób:
  Z materiału wycinamy kółka, owale różnej wielkości i opalamy nad świeczką typu wkład do podgrzewacza. Najlepsza jest taka, ale jak ktoś nie ma to można spróbować nad inną, ale nie polecam tego.
 Nie powinno się palić tak jak u mnie tylko lekko podtopić końcówki. Materiał pod wpływem ciepłą zwija się i płatki nabierają kształtu.
   Rozpędziłam się i trochę narobiłam tych broszek.
Można takiego kwiatka wykorzystać w różny sposób. Nie tylko jako broszkę, ale też zrobić z niego np. gumkę do włosów. Wystarczy doszyć go do zwykłej frotki.
Jeszcze muszę podzielić się z Wami moja radością. Wczoraj dostałam paczuszkę od Gochy  już kolejny raz zrobiła mi fajną niespodziankę. Sami zobaczcie jaką :
Gosia dziękuje. Sprawiłaś mi sporo radości.

     W ogóle bardzo Wam wszystkim dziękuje za kciuki. Moja Natalka dostała się do liceum. Ciesze się bardzo. Zrobiłam galaretkę, kupiłam lody. Idziemy świętować.  

                       Pozdrawiam deszczowo 
                                                                                   Eve-Jank

47 komentarzy:

  1. Miło poczytać, że komuś się coś chce. Szczęśliwym ludziom wszystko się udaje, trzymaj tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana - a ja przesyłam Wam mnóstwo słonka:) u mnie też leje,ale słonecznie mam duszy, bo wreszcie jest czas na dzierganie:) broszki super, a torebka baardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, przekonałaś mnie do tych satynowych broszek, bo jakoś do tej pory podchodział do nich dośc sceptycznie. Tak je fajnie pokazałaś i doszłam do wniosku, ze są jak najbardziej ok:))) Prezent od Gochy rewelacyjny, aż zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba superowa! Też się zbieram do uszycia takiej ale jakoś zebrać sie nie mogę. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś, ale nadziałałaś! Torbę uszyłaś śliczności i brochy też bardzo urokliwe. A do tego taaaka niespodzianka. No, szczęściaro, tylko Ci pozazdrościć. Pozdrowienia ślę słoneczne, chociaż u mnie leje jak z cebra. Pa, buźka:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Te broszki to rewelacja. Ciągle widzę coś nowego. Gratuluję Twojej córce dostania się do szkoły. A prezent od Gochy był na pewno miłym zaskoczeniem. Pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej Zapomniała że torba jest fajna. Ładna ta kratka. Do szycia też się przymierzam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne nowe dzieła. Pogratuluj córce. Mój Maciej też dostała się do wymarzonej szkoły i też świętujemy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla córki! Torba bardzo fajna, a do broszek też się już przymierzam, Twoje są piękne:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. torba jest boska. Widze że jesteś wszechstronnie utalentowana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla córci!!! Ja dziś też świętowałam z dziećmi, bo w końcu jakoś trzeba uczcić rozpoczęcie wakacji :)
    Torba borba, jak mówi moja córcia jest super a kwiatki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Evo.
    Broszki-kwiatki prześliczne.
    Przeczytałam też poprzednie posty.
    Zwierzaczki jak zwykle super.
    Średniowieczny jarmark,robi wrażenie.
    Zdziwiłam się,że są u nas mężczyźni,którzy poprzebierani maszerują dumnie po ulicy miasta.Wyglądają jak prawdziwi średniowieczni rycerze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla córy :))) torebka fajna. O takiej broszce też myślałam, może kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas ostatnio był jarmark - były takie broszki - duuużo :) Fajnie Ci wyszły, torba też. Gratulacje dla córki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje Natalce i miłego świętowania! ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba mi się bardzo podoba. Produkcja broszkowa - rewelacja. Gratuluję udanej córki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje Wam kochane za miłe komentarze.
    Natalka dziękuje za gratulacje. Prędziutko biegnę zobaczyć co u Was nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba bardzo wakacyjna!Broszki są super,podziwiam cierpliwość przy "opalaniu"...jako ozdoba włosków rewelacja!
    Prezenty ciszą niezmiernie....prawda?

    OdpowiedzUsuń
  19. Trilli-dziękuje :) Prezenty cieszą a jakże :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka bardzo fajna i w moim zielonym kolorze:)Pomysł na broszki przypadł mi do gustu:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne te brochy :) nie myślałam, że trzeba je jakoś opalać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie Ci wyszly te kwiatki! Tez sobie kiedys sproboje takie zrobic. Gratulacje dla Natalki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasia- niektórzy nie opalają materiału. Nie każdy materiał można opalać. Niektóre sztuczne się pala i strasznie śmierdzą, albo stapiają za szybko. Widziałam,że niektórzy po prostu wycinają kółka i zszywają.

    Solaris- Dzięki, Natalka tez dziękuje :) miło, że do mnie wpadłaś dawno Cię nie było.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale u Ciebie się dzieje ... Twoja doba ma chyba więcej niż 24h:)! (haha, wiesz o co mi chodzi).
    Torba super na lato i nie tylko!
    Podobają mi się kolory Twoich kwiatków ... czasem dobrze mieć takie kwiatki w zapasie - ja do kartek używam.
    Gratulacje dla Córci!!!
    Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała ta torba i broszki sa świetne,pieknie sie to komponuje:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Danka M.-zdradzę Ci sekret moja doba jest z gumy :)

    Visana dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewciu bomba, widzę że powiekszasz swoje umiejętności i udaje Ci się to wspaniale podziwiam pozdrawiam molcia-kordonek

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj Ewuniu, powoli nadrabiam zaległości po urlopie, a u Ciebie jak zawsze coś nowego i ciekawego. Prawdziwa kopalnia pomysłów z Ciebie! Gratulacje dla Córci, zdolna po Mamusi :) Ściskam mocno. :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję Córci!
    Torba super!, a za kursik broszkowy dziękuję!, może i ja takie spróbuję zrobić.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Torba piękna, kwiatek jeszcze ładniejszy! Z włóczek na pewno powstanie coś niezwykłego, już się nie mogę doczekać, aż pokażesz co! Gratuluję córki!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuje Wam kochane za wszystkie miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebka jest świetna,a kwiaty urocze:)
    Włóczki na pewno wykorzystasz na kolejne cudeńka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kciuk do gory na wszelkie mozliwe sposoby :):):)pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka-świetna.A tych broszek to natrzaskałaś....do każdego nastroju -inna.I też śliczne!Gratuluję córci dostania się do wybranej szkoły i życzę jej powodzenia,jak najwięcej!Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję Natalce;torebusia jak i broszki śliczniutkie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Torebka bardzo ładna.Kwiatuszki śliczne,bardzo subtelne.A Natalce życzę wspaniałych Wakacji.Możecie się już cieszyć razem:)))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Torba , broszki i prezent ... Wszystko fantastyczne !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ... Zapomniałam , przepraszam
    Gratuluję Natalce ! I życzę powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuje Wam kochane za miłe słowa-pozdrawiam
    Natalka też dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje dla córki, a dla Mamusi też z okazji fajnej torby i kwiatów, też mam na koncie jednego takiego i zabawa z tym niezła - szybko i prosto się robi. Z włóczek pewnie fajne cudeńka powstaną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale świetna torba! Baaardzo mi się podoba :) Kwiatuszki również niezwykle urocze i jak widać, można je wykorzystać w różny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Super broszki, torba tez mi sie bardzo podoba. Gratulacje dla corci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne kwiatki, torba pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna torba,brochy też zresztą

    OdpowiedzUsuń
  45. Torba jest super, a broszki też. Z tym przypalaniem to faktycznie trzeba uważać, najlepsze są czarne, bo nie widać przypalonego :)
    http://antyimaginacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuje Wam kochane za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz