środa, 23 listopada 2011

Komiksowe rysunki i małe misie.

  Cześć !!!


   Wiecie co? Nie ma o czym pisać. Choć no może bym i nawet miała o czym pisać, ale nie bardzo mam czas. A w ogóle kto by to czytał ?
  Nie mam co pokazać, bo robię w kółko to samo. Lemury, miśki itp wszystko to co już widzieliście. Zasypana jestem zamówieniami....i tyle.
   Ale, żeby nie było tak zupełnie nic to pokaże Wam moje rysunki komiksowe. Rysowałam je parę lat temu. Teraz nic nie rysuje, bo nie mam czasu. Jedynie robię sobie szkice do moich maskotek.
Zacznę od Marchewki, koleżanki mojej córki. Już tak nie wygląda. Wiele się zmieniło
u znajomych
Impreza urodzinowa
pieczona kiełbaska-impreza
spacer z psem

 Jeszcze chciałabym wyjaśnić, że ja tak psa nie wyprowadzam. Taką scenkę widziałam codziennie rano ze swojego okna i w końcu stwierdziłam, że muszę to narysować .
Biedronka
Na rysunkach są moi znajomi, rodzina, albo wymyślone postacie. Inspiracją do narysowania ich były sytuacje wzięte z życia...ot po prostu. Wszystkie rysunki powstały w programie graficznym na komputerze. Rysowane są myszką, a niektóre późniejsze już tabletem.
   
 I to by było na tyle.
     Na koniec pokaże Wam małe misie ,żeby nie było, że nie ma nic szydełkowego.
Takich misiów zrobiłam ostatnio bardzo dużo. Ile nie napisze, bo i tak byście nie uwierzyli.


                     Pozdrawia serdecznie 
                     i dziękuje za odwiedziny


                                                 Eve-Jank

40 komentarzy:

  1. O kurcze jeszcze inne masz uzdolnienia. Super komiksy. Lemury również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ankoskakanko-jeszcze wielu rzeczy o mnie nie wiesz :) pozdrawiam i dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunki rewelacyjne, naprawdę masz wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rysunków z dymkami proszę więcej;-0
    Paluszki bolą? Misiunie takie maleńkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. super rysunki,dziergaj te lemury bo są śliczne,a z zamówień to tylko się cieszyć..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty jesteś utalentowana! Rysunki rewelacja. A i poczucie humoru znakomite!
    A misie - słodziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki kochane :)
    reni- masz rację z zamówień to ja się cieszę najbardziej i narzekać nie będę :)

    Antonino-dziękuje :)
    Fajnie ,że podobają się Wam moje rysunki. Mam ich trochę i może jeszcze kiedyś pokażę..

    OdpowiedzUsuń
  8. Marchewka jest śmieszna - te kwiatki w określonym miejscu ;-) dobre. Bardzo fajny styl tych komiksów. Pozdrów lemury. A może zrobisz kiedyś ptasznika? Ostatnio przybył do Polski w bananach, wiec może zyskać na popularności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne te rysunki! Trzeba wykorzystać taki talent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz pisać komiksy:)Jakie malutkie te misiaki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie te misiaki słodkie!A komiksy są super!Bardzo zdolna osoba z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A to mnie zaskoczyłaś tymi komiksami ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne te rysunki, może powinnaś pomyśleć o wydaniu jakiegoś komiksu:) Misie też są cudne:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz talent,a miśiaczków musiało być sporo,myślę ,ze tworzysz je szybko ,masz to w palcach i głowie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te komiksy, szkoda, że zaprzestaaś ich rysowania, pewnie powstałaby wspaniała a'la kronika. A misie słodkie są - jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te misie są po prostu słodkie, a ten z plecaczkiem cudny ;) Komiksy też bardzo fajne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajniaste te twoje "bazgroly" :) mnie bozia nie obdarowala talentami dlatego bardzo lubie ogladac prace innych :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ten komiks a misie cudne:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie świetne miniaturki :)
    A jeśli chodzi o komiksowe scenki to jestem naprawdę pod dużym wrażeniem !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne rysunki! zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja dawno nie czytałam komiksu...oj dawno ...podoba mi się ... misiaki łoj ...takie malusie ,takie sympatyczne ...

    OdpowiedzUsuń
  22. No,no jestem pod wrażeniem!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisz Ewcia ja uwierzę:)Słodkie misiaki i fajne rysunki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne te małe misiaczki:) Rysunki podziwiam, bo sama nie potrafię ani trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne te komiksowe rysunki. Chętnie przeczytałabym cały komiks w Twoim wykonaniu. Moja córka też rysuje i wymyśla komiks. Pozdrowienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne misiaczki, komiks ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  27. Odkrywasz swoje karty powoli, ale skutecznie. Ciekawe ile jeszcze masz asów w rękawie? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja poproszę o więcej komiksów. Bardzo mi się podobają Twoje rysunki, jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Miśki - superowe!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś fantastyczna i obdarzona wieloma talentami. Pozdrawiam i więcej wolnego czasu życzę

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne rysunki .Bardzo mi się podobają.Nie daj się prosić i nie chowaj ich w głębi szuflad:))))Daj nam pocieszyć oczy.Misiaczki super.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuje Wam kochane za miłe słowa

    juta-komiksów nie chowam nie chowam do szuflady. Wszystkie można zobaczyć
    na moim koncie na digarcie. Ostatnio komiksów nie rysuje więc nowych nie mam, ale starych mam jeszcze trochę. Skoro się Wam podobają to się jeszcze pojawią

    OdpowiedzUsuń
  32. Uzdolniona wszechstronnie!Swietne sa te komiksy,misiaczki tez sliczne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. No,no,no ależ Ty wszechstronna jesteś.....
    podziwiam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ewuniu kochana mam nadzieje ze wrocilam na dobre i bede odwiedzac i komentowac jak dawniej. Stesknilo mi sie za Twoimi zwierzakami, mini misie sa takie slodkie :) Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  35. Miśki śliczne, a rysunki komiksowe obejrzałam z wielkim zainteresowaniem i przyjemnością. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  36. To się nazywa po prostu talent!, gratuluję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ewciu jesteś niesamowita taki talent jestem w szoku cudności pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowite masz zdolności! Toż TY wszechstronnie utalentowaną kobietą jesteś. Ukłony w wyrazach uznania :) I pozdrowienia oczywiście...z mniej kolorowej rzeczywistości - ale równie zabawnej momentami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz