wtorek, 24 stycznia 2012

Moje bazgroły.

Witajcie !

 Nie mam co pokazać. Cały czas robię stronę na zaliczenie do szkoły. Próbuje się uczyć. Nie dotykam nawet szydełka. Włóczki też pochowałam i nawet na nie nie patrze. Czasem na mnie jakaś wyskoczy i prosi, żeby się nią zająć, ale jestem nieugięta.

Żeby nie było tak zupełnie pusto to pokaże Wam trochę moich bazgrołów.
Na nudnych zajęciach z przedsiębiorczości rysuje. Chyba dlatego, że to jedyne zajęcia na których nie mam dostępu do komputera. 
 i jeszcze
i jeszcze trochę
Takie bardzo szybkie szkice rysowane w zeszycie.Parominutowe, więc proszę się nie śmiać. Przeważnie 2, 3 minuty góra 5 min. Na więcej nie ma czasu. Mimo wszystko coś na tych zajęciach trzeba robić.

Tego posta o "Ofiarach losu" nie usunęłam. Ja go tylko ukryłam. Nie mogłabym go tak po prostu usunąć. Przede wszystkim ze względu na Wasze miłe komentarze. Chcę, żebyście wiedziały, że to co tu piszecie
 jest dla mnie ważne. Mam dostęp do posta i do waszych wypowiedzi. Mogę w każdej chwili sobie wejść i poczytać.
Dlaczego go ukryłam? Hymm.Chyba tak będzie lepiej. Było mi przykro. Chciałam się wygadać. Dziękuje Wam, że mnie wysłuchałyście. 
  
Dziękuje, że jesteście:)
pozdrawiam
  
               Eve-Jank


38 komentarzy:

  1. Ten pierwszy szkic to wypisz, wymaluj mój brat sprzed 10 lat :)
    Te rysunki tworzysz obserwując kogoś konkretnego, czy tak zupełnie z głowy?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bean-czasem obserwuje kogoś, czasem zupełnie z głowy.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zacznę od końca,czyli...Dobrze że napisałaś posta.Był Ci potrzebny.Może też powinnaś przeczytać od nas kilka słów na ten temat... Decyzja o jego ukryciu była właściwa,chyba...Dobrze że umiemy panować nad naszymi emocjami :) Po co zostawiać takie wspomnienie.Złe wspomnienia lepiej przetrawić i ukryć głęboko.

    Te bazgrołki są bardzo zabawne!Świadczą też o tym,że Ty masz cały czas potrzebę tworzenia :)
    Biedne włóczki...Ale dobrze że szydełka nie atakują ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trilli-dziękuje. Szydełka jak na razie są grzeczne. Długopisy jak widać nie chcą :)

      Usuń
  3. Powodzenia w szkole! Rysunki fajowskie!!! A na szydełko przyjdzie czas i wtedy to dopiero nam pokażesz:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie szkicujesz. Ucz się pilnie, zalicz, co masz zaliczyć a my poczekamy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anko-dzięki:)Wczoraj wieczór zaczęłam grzebać w włóczkach.

      Usuń
  5. Super bazgroły! ja na jednych wykładach uzyskałam mistrza w grze w Państwa i Miasta :) - przydalo się na geografie polityczną :) Ucz się dzielnie i napewno będzie dobrze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alex-nie ma to jak dobra organizacja i maksymalne wykorzystanie czasu. W końcu inteligentni ludzie się nie nudzą...

      Usuń
  6. No tak, czasem trzeba przećwiczyć silną wolę... szydełeczko i niteczki poczekają ze zrozumieniem.
    A bazgrołki są fantastyczne! Pokaż jeszcze jakieś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino-czekają, czekają i kuszą :)Może jeszcze coś kiedyś pokarze z moich bazgrołów-pozdrawiam

      Usuń
  7. Czego Cię tam uczą, że takie te postacie niezadowolone i smutne, jakieś tortury chyba tam przechodzicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. agawu- te zajęcia są dość późno i jestem już zmęczona. Pewnie dlatego te moje twarze takie niezadowolone:)pozdrawiam

      Usuń
  8. Fajne te Twoje "bazgroły" ! Przyciągasz... i zaglądam z ochotą :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i te szkice wcale nie sa takie złe jak na parominutówki:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super masz te szkice. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Bazgrołki" w tak krótkim czasie - niezłe:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kumple z ławki ? Nie takie złe te bazgrołki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie bardzo. Mało nas tam chodzi i nie ma kogo rysować:)

      Usuń
  13. No to przywołałaś u mnie wspomnienia.Bo będąc bardzo dawno temu w szkole moim ulubionym zajęciem było właśnie rysowanie.Często byłam na tym przyłapywana:)))))Z tą jednak różnicą że moje to były na prawdę bazgrołki:)))Nie ubliżaj Swoim szkicom.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super te Twoje malunki :)) Zazdroszcze posiadania wielu talentów i rozwijania ich również :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę podzielności uwagi:)Zajęcia i takie szkice,no,no!Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja mam faktycznie podzielność uwagi to się okaże w sobotę na egzaminie

      Usuń
  16. No, no jeżeli Ty to machniesz w 5 minut, to naprawdę masz talent! Fajne! Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje Wando :), ale z tym talentem to bym nie przesadzała.

      Usuń
  17. Świetne! Na odkryty talent należy chuchać i dmuchać, nie pozwolić, by umknął! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rysunki bardzo ładne masz wszelakie talenty. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne szkice! Nie nazywałabym ich bazgrołami. zwłaszcza, że rysowałaś na szybko... masz talent!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no,no,no....
    śliczne te "bazgrołki" :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz wiele talentów! Lubię szkice,też kiedyś lubiłam ołówek i biały papier ale potem jakoś......:)))Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz talent - nie da sie ukryć! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba i się dama z zamkniętymi oczyma , bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super !!chciałabym tak bazgrać:):)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki talent ! :D Bardzo ładnie !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz