wtorek, 28 lutego 2012

Wisiorki zrobione laleczką dziewiarską

Witajcie!

W ostatnim poście pokazałam laleczkę dziewiarską. Dziś pokaże efekt mojej zabawy tym urządzeniem.
Zrobiłam trzy wisiorki. Środki wisiorków zrobiłam z modeliny. Po upieczeniu  obrobiłam je szydełkiem,a sznureczki wykonałam właśnie laleczką. 
oto wszystkie trzy

Wiele z Was pisało, że pierwszy raz widzi to dziwne urządzenie. Niektóre z Was pisały, że macie wątpliwości czy umiałybyście w ogóle tym coś zrobić. Nie ma obawy to na prawdę nie jest trudne. Radzę za miast tego szpikulca dołączonej w zestawie używać zwykłego szydełka. 
 Znalazłam na jednym z blogów poradnik ze zdjęciami. wszystko pięknie pokazane.
Polecam!!!

Jeszcze jedna sprawa. Mój znajomy z digartu Łukasz otworzył galerię z rękodziełem.
Szuka artystów, twórców do współpracy. Szczególnie zainteresowany jest ciuszkami ręcznie robionymi np.
swetry, poncha, chusty, szale itp.
Galeria znajduje się pod tym adresem:
Łukasz prosił mnie żebym popytała wśród swoich znajomych i właśnie to czynię.




Jeszcze jedna sprawa. Taką prośbę do Was mam.
Błagam wywalcie te straszne potwory
o takie:
Kto jeszcze tego nie zrobił oczywiście. Powiem Wam, że strasznie mnie ta weryfikacja słowna denerwuje. Jeżeli ktoś nie wie jak to zrobić to zapraszam do tego posu
Dlaczego znowu o tym piszę? Ech, bo jak widzicie są już da słówka weryfikacji a nie jedno. One się mnożą, czy co?
Z góry dziękuje :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie 

                Eve-Jank

Ps. Zaraz biegnę zobaczyć co tam u Was 

45 komentarzy:

  1. Świetne wisiorki;-)
    Ewo, jak cudnie,że podałaś adres do instrukcji laleczki, ja moją gdzieś zgubiłam, a o tej zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne wisiorki. Sama bym taki nosiła! :-D Ty to masz talent. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci Ewciu że bardzo fajnie to wygląda wisiory piękne jak się patrzy pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt, wisiorki cudne! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł miałaś z wykorzystaniem modeliny:) Ta weryfikacja faktycznie jest nieco denerwująca, ja już z tego zrezygnowałam i nie wrócę chyba że jakieś reklamy zaczną się umieszczać w komentarzach:D Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mevosa- dziękuje bardzo. Miło mi bardzo, że nie masz weryfikacji i podzielasz moje zdanie.

      Usuń
  6. Świetny pomysł z tymi wisiorkami , mam kamienie , które uwielbiam zbierać zawsze przy okazji pobytu nad morzem , jeżeli pozwolisz wykożystam Twój pomysł i oprawię włoczkowo co najmniej jeden z nich :)
    Jeżeli chodzi o weryfikacje obrazkową , to prawdziwa zmora , która w żaden sposób przed niczym nie chroni , jeno utrudnia zycie tym , którzy chcą zostawić kilka miłych słów w ulubionych miejscach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olllq- kochana oczywiście, że możesz wykorzystać, bo to żaden znowu jakiś mój oryginalny pomysł. Wiele dziewczyn robi podobna biżuterię. Znam dziewczynę która obrabia kamienie, szkło szydełkiem z modeliny wisiory też robi-pozdrawiam

      Usuń
  7. śliczne te wisiory, sznureczki rewelacja...
    a co do weryfikacji komentarzy- to święta racja...też mnie to zniechęca:)) pozdrawiam i czekam na więcej wisiorów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wisior świetny.
    A co do weryfikacji słownej też tak uważam,męczy mnie i nie chce się umieszczać komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalne wisiory :)
    Weryfikacja wkurzała mnie od zawsze,dlatego nigdy jej nie miałam u siebie :)
    Pozdrawiam Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wisiorki są super. Jak dobrze, że "trafiło" Ci się takie nowe narzędzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wisiory, laleczkę dziewiarską posiadam od kilku lat, ale jeszcze nic na niej nie zrobiłam. Dzięki zamieszczonemu przez Ciebie linkowi do instrukcji pewnie się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że współpraca z laleczką idzie dziarsko! super te wisiory!zwłaszcza ciekawi mnie ten środkowy!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tymi wisiorami.
    Co do weryfikacji słownej, zgadzam się . Mnie też wkurzają te niezrozumiałe literki, ale chcąc, nie chcąc przepisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentują te wisiorki.Ekstra.Pod apelem z weryfikacją również się podpisuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowe te wisiorki :) chyba sobie sprawię taką lalkę, fajny sprzęcik. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I to się nazywa twórcze podejście do nowego "urządzenia" :) Wspaniałe wisiory stworzyłaś!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne te wisiorki, nie ma to jak dobry pomysł, a Ty ich masz wiele. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne wisiorki :) Pozdrawiam !!! Jeśli chodzi o weryfikację słowną - to uważam , że to jest coś strasznego. Tak jak mówisz - POTWÓR !!! Z tym potworem to już nie jest tak łatwo zostawić komentarz pod postem. Ja dawno go usunęłam. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Naszyjniki śliczne, na żywo jeszcze lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysłowe te wisiorki i urządzenie super,chyba sobie takie sprawię, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne wisiory i jakie pomysłowe :)) Też mam problem z tą weryfikacją słowną

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj jakie śliczne wisiory
    Ja zrobiłam jeden sznur na lace i jakoś mnie to nie rajcuje,wolno mi idzie
    wolę szydełko - dla mnie szybciej
    wolę do takich małych prac druty , a nie maszyną dziewiarską
    więc podziwiam Twoją pracę potrójnie
    Co do weryfikacji - okropne - brrr,brrr,brr

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej :) uważam, że nie ma rzeczy, której nie zrobiłabyś na szydełku :D Co do weryfikacji to zainstalowałam ją na blogu po tym jak jednego dnia dostałam 160 kretyńskich wpisów z dziwnymi linkami, usunęłam całą ksiegę gości, bo nie miałam czasu i cierpliwości do usuwania tego czegoś :( Pozdrawiam serdecznie :*
    Rybka DJ

    OdpowiedzUsuń
  24. Wisiory są SUPER! Takie oryginalne :))), niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Ewcia, mnie też wkurzają te weryfikacje. Nie wiem, po co one są? Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby komentarz napisał automat. Bardzo dzięki za instrukcję laleczki dziewiarskiej - fajnie, że dzielisz się swoją wiedzą:)bo cały czas poszukuję nowych pomysłów na sznureczki-zawieszki do moich łapek. Pozdrawiam serdecznie (odwiedź Artillo, warto!)

    OdpowiedzUsuń
  26. super naszyjniki wyszly z pod twoich rąk i za pomoca laleczki dziewiarskiej,i jestem za tym aby zlikwidowac tą weryfikacje slowna to jest koszmar,ja czasem wpisuje po cztery razy i zawsze mi wyskakuje na nowo inne slowo normalnie po takim czyms odechciewa sie komentowania postow.Wiec popieram twoj apel:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczne i bardzo pomysłowe:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam Cię do mnie po wyróżnienie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Laleczkę posiadam już jakiś czas ale tak na prawdę nic jeszcze na niej nie zrobiłam,a u Ciebie takie pomysły!!!
    Fantastyczne naszyjniki, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. super wisiory... masz rację, ta weryfikacja doprowadza mnie do szału..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. co byś nie wzięła w swoje ręce to zaraz powstaje arcydzieło

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo proszę jednak biżu też Cię wciągneło, niezły pomysł i z tą modeliną na mini zdjęciu myślałam że to jakis kamień a tu proszę produkcja właśna :) świetnie oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krófko-dzięki:) a to takie moje chwilowe odskocznie. Czasem coś tam dłubię dla siebie.

      Usuń
  33. Ale mnie zaskoczyla ta laleczka musze przyznac. Bardzo fajne wisiorki. Super pomyslowe z tymi oczkami.Ale Ty to masz pomysly. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia- dziękuje. Jak sama widzisz laleczka to bardzo przydatne urzadzenie

      Usuń
  34. Laleczka działa :) Fajne wisiorki wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  35. Naprawdę świetne prace !!! :)
    Co do tego "brzydactwa", też tego nie znoszę, zniechęcają mnie do pisania komentarzy :(
    Pozdrawiam serdecznie !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz