sobota, 21 kwietnia 2012

Jak wrócić do starego interfejsu bloggera?

Witajcie !!!
Chyba od wczoraj bloger uraczył nas nowym interfejsem. Wiem,że wielu z Was to denerwuje i nie bardzo umiecie się połapać w tym nowym niby lepszym wyglądzie bloggera.. Okazuje się, że można to zmienić i to w bardzo prosty sposób.
Żeby wrócić do starych ustawień wystarczy kliknąć na kółeczko zębate w prawym górnym rogu. Rozwija się menu. Klikamy na Stary interfejs bloggera
i gotowe. Gdybyśmy jednak chcieli wrócić do nowego interfejsu to klikamy u góry na granatowym pasku Wypróbuj nowy interfejs bloggera.
Może komuś się przydadzą te porady. 

Robótki szydełkowe przybywa. Od wczoraj ma już tyle:
Włóczka bardzo cieniutka. Robię szydełkiem 1,75. Pewno się domyślacie już co to będzie?

Pozdrawia i życzy udanego
sobotniego popołudnia

Eve-Jank

44 komentarze:

  1. Chusta :)
    No można wrócić do startego ustawienia. Tylko nie wiadomo, czy "na zawsze" można będzie wrócić, dlatego jestem zwolenniczką, by popróbować i się ...przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gooocha -masz rację :) Ja się jakoś już nawet przyzwyczaiłam.

      Usuń
    2. M-CHUSTA - MOŻESZ BYŻ ZWOLENNICZKĄ PRZYZWYCZAJANIA SIĘ DO NOWEGO GMAILA, A CZY POMY,SLAŁAŚ O LUDZIACH, KTÓRZY MAJA KLOPOTY ZE WZROKIEM I NIEDOWIDZĄ TYCH MA,LYCH LITEREK. TERAZ JESTEŚ MŁODA, ALE W STARSZYM WIEKU BĘDZIESZ STAŁA PO ICH STRONIE...

      Usuń
  2. Piękna chusta do otulania :)
    A mnie jakoś nie przeraziły nowe ustawienia...nie buntuję się i powoli z nimi poznaję...a co mi tam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trilli- ja w sumie też. Na wielu blogach czytała,że dziewczyny są niezadowolone z nowego interfejsu i się w nim gubią :)

      Usuń
    2. Tak,też widziałam kilka takich wpisów.Pewnie niejedna osóbka skorzysta z Twojego wpisu ;)

      Usuń
  3. Dzięki za radę,mnie też denerwuje nowy układ,zobaczymy czy zostanie na dłużej po staremu,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dorkamikrus- nie wiem jak to będzie później. Można się stopniowo przyzwyczajać.

      Usuń
  4. A mi ten nowy odziwo odpowiada bardziej :))))
    Cmok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania- mnie nawet też odpowiada ten nowy wygląd. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. A ja Ci bardzo dziękuję za podpowiedz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za tipsa z tym, blogiem :) co prawda nowy wygląd jest świeży, ale nie lubię się od nowa uczyć rzeczy dobrze znanych, więc zmieniłam interfejs na stary ;) dzięki!

    a myślę sobie, że dziergasz chustę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu-fajnie, że komuś się przydały moje porady. Tak dziergam chustę.

      Usuń
  7. myślę ,że to będzie chusta :))
    Ja już zaczynam sie oswajać z nowym interfejsem ,chociaz mi sie nie podoba jak na razie :)Ale obawiam sie ,że wkrótce tylko taki będzie dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna korzystam z nowego i można się przyzwyczaić. Na początku trochę się motałam, tzn nie potrafiłam zmienić szablonu, ale po pół roku użytkowania jest ok.
    Chusta ma śliczne kolorki, czekam na całość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnkoSkakanko-Wiem,że nowy interfejs bloggera był dostępny już dawno. Jeżeli ktoś chciał można było z niego korzystać. Kolorki włóczki też mi się podobają, ale obawiam się,że ta chusta nie będzie taka duża jak chciałam. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Kwestia przyzwyczajenia, jedni przyzwyczajają sie szybko inni nie, to jak z przemeblowaniem, jedni je uwielbiaja i szybko sie orzyzwyczajają do nowego ustawienia, a inni zbieraja siniaki... Ja sie na szczęście szybko przyzwyczajam :) Ale za to dziś mam inny problem z bloggerem - wylogowana z innej lokalizacji i nie moge się zalogować, mam pulpit nawigacyjny normalnie, ale dalej nic nie mogę zrobić, tylko go otworzyć. Pochorował sie blogerek, ale mam nadzieję, że jutro ozdrowieje :)
    Chusta będzie :) na pewno slodka i ciepła :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger czasem robi numery. Mam nadzieję,że jutro będzie OK.

      Usuń
  10. Korzystłam z nowego interfejsu, kiedy był jeszcze "nieobowiązkowy". Na początku mnie trochę denerwował, ale przyzwyczaiłam się do niego, jest teraz chyba wygodniej niż było, nowi użytkownicy na pewno będą zadowoleni. Nie pamiętam już starego, jak wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale mnie ten nowy denerwował...dzięki za poradę...już sobie ,,naprawiłam"...
    Ewunia już zamówiłam sobie grube szydełko i robię Twoje darciochy:)
    Tak mi się spodobały:)) zobaczymy czy mi wyjdą:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania- ciesze się bardzo. Czekam na Twojego darciocha :) Wyjdzie na pewno, to nie jest trudne.

      Usuń
  12. Mało się znam na komputerze korzystam z pomocy córci,widzę że robótka idzie do przodu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wróciłam do starego, jakoś bardziej mi leży, może dlatego, że się do niego przyzwyczaiłam. Śliczne pastelowe kolory tej włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie się zastanawiam, czy jednak nie wrócę do starego:) Chusta będzie super:) Ale nadłubiesz się trochę, skoro taka cieniutka. Efekt jednak będzie warty poświęcenia:) Ja też właśnie dłubię coś większego szydełkowego i nie wiem na ile mi zapału wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  15. już zmieniłam,złota z Ciebie kobieta
    chusta będzie świetnie wyglądała z tymi kolorami

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna chusta powstaje:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słonko dzięki ,za miłe słowa:) Twoje pomysły też są Super:)
    Takiego darciocha moja babcia też robiła:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. W ślicznych kolorach robótka, jestem ciekawa efektu!!!A ten interfejs zaraz zmienię, dzięki za poradę:))))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. ...Tyś jest róży kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja już się przyzwyczaiłam do nowego interfejsu bloggera, choć nie powiem... ciężko było na samym początku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewuniu dziękuje Ci za pomoc. Nie było mnie przez weekend i jak weszłam, zobaczyłam co się stało to myślaląm że sie rozpłaczę. Ale wróciłam do starego wyglądu :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ,że umieściłaś ten post ,bo jak weszłam na blogerra to zgłupiałam ;) Ja po prostu nie lubię zmian dzięki Tobie wszystko po staremu
    :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Stary czy nowy, nie robi mi różnicy. Chusta w bajecznych odcieniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. No właśnie blogger chciał uraczyć nowym wyglądem... też korzystam ze starego interfejsu. Chusta super ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam od początku założenia bloga nowy wygląd, dlatego stary to dla mnie czarna magia. ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewa, wybawco!! Dziękuję za pomoc przy blogerze!! :*
    A czy mogę prosić schemat chusty?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ogromne dzięki, jestem bardzo, bardzo wdzięczna za tą podpowiedz i od razu mi się przydała, ponieważ w nowej wersji nie udawało mi się dodać do obserwacji nowego bloga , a w starej raz, dwa poszło. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wielkie dzięki za doradę,wprawdzie to koleżanka podała mi link do Ciebie,ale jestem Ci bardzo wdzięczna że podpowiedziałaś jak wrócić do starych ustawień.Wiem że to nie jest problem bo i na nowym można było było by pozostać,ale jak człowiek się przyzwyczai do czegoś to już nie chce mu się uczyć od nowa.Pozdrawiam serdecznie Jadzia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się uparłam i staram się przyzwyczaic do nowego bloggera, ale musi minąć trochę czasu zanim go polubię :):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja kilka razy wracałam do starego interfejsu i kilka razy blogger "abarot" ustawiał się na nowy. Nie znoszę zmian, które nie są potrzebne. Rutyna przyspiesza, a teraz nauka nowego znowu spowalnia. Widocznie młodzi dynamiczni muszą się czymś wykazać.

    OdpowiedzUsuń
  31. Koniec września 2012- kolejny raz wprowadzają zmiany i nowe narzędzia. Ja zmuszony jestem do pracy na starych ustawieniach (uzależniony jestem od manualnego ustawiania wielkości zdjęć), czy ktoś wie jak teraz wrócić do starych ustawień? W tej wrześniowej wersji już nie występuje w ustawieniach opcja: STARY INERFEJS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że już się nie da wrócić do starego interfejsu. Przynajmniej ja nie wiem jak to zrobić.

      Usuń

Bardzo dziękuje za komentarz