sobota, 28 kwietnia 2012

Targi ogrodnicze, strach na gołębie i

Witajcie !!!
Wczoraj byłam na Targach ogrodniczych i kupiłam sobie kilka kwiatków na balkon. Właściwie to mąż mi kupił, bo był ze mną. Jakbym była sama to pewno bym tyle nie kupiła.
Targi jeszcze trwają przez cały weekend więc jeżeli ktoś ma blisko to polecam. 


Izydor i Adelajda dwa urocze gołąbki które mieszkały na moim balkonie się wyprowadziły. We czwartek znalazłam puste gniazdo. 
Co się stało z jajkiem nie wiem. Gołąbki odleciały. Gniazdo wyrzuciłam. Jeszcze w tym samy dniu zaglądały na balkon ale na drugi dzień już nie przyleciały. Mam nadzieję, że znajdą sobie jakieś lepsze miejsce na gniazdo.


Zrobiłam stracha na gołębie i zawiesiłam stare płytki CD na balkonie. Mam nadzieję, że już się taka sytuacja nie powtórzy.
Oby moje gołąbki zrozumiały, że balkon to nie jest dobre miejsce na robienie gniazda.


Pozdrawia serdecznie
 i życzy udanego weekendu


Eve-Jank

20 komentarzy:

  1. Myslę że sobie jakis drapieżnik zrobił jajecznicę... ale masz chociaż spokój, natura sama im pokazała, ze to nie miejsce na gniazdo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. I sie problem rozwiązał. Te kwiatuszki sprawią że się będziesz uśmiechać patrząc na nie. Zawsze jest milej na balkonie, kiedy jest kolorowo i pachnąco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kłopot wziął się i sam rozwiązał:) Ale tak czy siak, ciekawi mnie, co z jajem się stało...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zakupy zrobiłaś, ja jeszcze się do tego nie zabrałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i kolorowo będziesz teraz miała dobrze,że tych targów nie ma koło mnie, fortunę bym wydała na mój ogród. I masz po kłopocie i dobrze, bo to tylko bałagan jak są młode, wiem bo mam papugi (18 szt):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlena- ja mam jedną papugę i wiem,że ptaki śmiecą- taki ich urok-pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękne kwiaty, strach na gołębie też mi się podoba. Słonecznej Majówi Ci życzę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo balkon ma służyć Tobie a nie gołębiom :) Teraz będzie pięknie ukwiecony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne roslinki kupił Ci twoj mąż,a gołębie to powinny znależdź sobie inne miejsce na gniazdka.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty śliczne. Zgadzam się z przedmówczyniami, niech gołębie gniazdują sobie gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj szkoda że nie poznamy co stało się z jajkiem myślałam że będziemy świadkami narodzin małego gołąbka ale trudno ich wybór strach na wróble cudny pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tymi kwiatkami Ci się udało ;) super. Widziałam reklamę targów jak szłam do szkoły :P. Strach też fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten strach na ptaszyska - ciekawe tylko czy działa na gołębie? :)
    Kwiatuszki są śliczne i z pewnością będą piękniejszą ozdobą balkonu niż gniazdo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Może jajko było jakieś nie bardzo i gołębie instynktownie je wyrzuciły- to taka naturalna selekcja. I dobrze, że sobie poszły(poleciały) teraz możesz ukwiecić sobie balkon. Masz widok z balkonu tak jak u nas...całe miasto u stóp :)Strach jest wspaniały i mam nadzieję, że zadziała. U nas też były targi i aż oczy bolały od wspaniałości kwiatowych. Dziękuję za miłe słówko i odwiedzinki.Życzę miłego dnia i wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga- tak mi się wydaje, że coś musiało być z tym jajkiem nie tak. Pierwsze 3 dni prawie wcale na nim nie siedziały i musiało się wyziębić. Możliwe, że same nawet go potem wyrzuciły z gniazda. Pozdrawiam

      Usuń
  14. witaj maj
    czy tylko ten pierwszy
    witaj maju
    o tobie tyle wierszy
    i wszystkie radosne
    kochają majową
    kolorową wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam, że kwiatów nie można chwalić, to napiszę tak: baradzo brzydkie, bardzo. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz się potwierdziło, że natura się rządzi swoimi prawami.
    Pomysł ze strachem świetny.Kwiaty wspaniałe.
    Pozdrawiam i dzięki za wsparcie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz