wtorek, 4 września 2012

Misie decoupage, broszki i moje słoneczniki.

Witajcie!

Urodziły mi się misie he he szydełkowe oczywiście jak to zwykle u mnie bywa.
Przedstawiam Wam kolejno.
Marcelina
Manuary
Kinga
Celina

W technice decoupage zrobiłam tackę.
Była zwykła plastikowa, jednobarwna w kolorze ciemno-burego brązu. Do jej zrobienia oczywiście wykorzystałam serwetkę, ale część listków domalowałam samodzielnie.
Kolejna puszeczka do kuchni wykorzystany ten sam motyw co na tace.

W trakcie kiedy puszki schły zrobiłam dwie materiałowe broszki.
maczek
czerwono czarny kwiat

Jeszcze pochwalę się Wam słonecznikami, które zakwitły na moim balkonie.
**************************************************
Czyż one nie są piękne? Najbardziej cieszy fakt, że samodzielnie je wyhodowałam z nasion.


Pozdrawia i miłego wieczorku życzy 
Eve-Jank


31 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja misiów napatrzeć się nie można ;) puszka i tacka śliczne i ten motyw jabłek :D. Broszki także fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trochę zaległości mam ostatnio na blogach... patrzę, że podczas mojej "nieobecności" zaczęłaś dekupażować i świetnie Ci to wychodzi! oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Misie są słodkie:)) piękne prace decu i broszki są bardzo fikuśne:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cuda nam pokazujesz kochana ! Śliczne prace. pozdrawiam gorąco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misie są fantastyczne, aż mi się buzia do nich uśmiecha :)
    Kolejne prace decu zrobiłaś świetne. A kwiatków gratuluję, piękne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracuś z Ciebie niesamowity:)misie ładne i ich imiona też:))Twoja kuchnia pięknieje z każdym dniem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne te Twoje czworaczki:))Śliczne misiaczki.
    Podziwiałam również Afrykankę i Rózię:)Prace decu są fantastyczne.
    Podziwiam fakt domalowania listków:)A słoneczników serdecznie gratuluję.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu misie, broszki, decu i twój słonecznik są super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, tyle ślicznych misiów, decoupage i jeszcze broszki w międzyczasie :) kiedy znajdujesz na to czas :) Wszystko super!
    Słoneczniki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas się znajduje sam właśnie w między czasie ;)

      Usuń
  10. Misie przesympatyczne, zwłaszcza Manuary :) Za decu Cię podziwiam, przepiękne, ja jeszcze nie miałam okazji spróbować swoich sił w tej dziedzinie.:)A słoneczniki uwielbiam, są jak małe słoneczka.
    PS. Zapraszam na mój blog, od kilku dni czeka tam na Ciebie niespodzianka :) No chyba że nie chcesz?! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje miśki są bardzo fajne :)Taca decou wygląda wspaniale. Podobają mi się też Twoje kwiatowe broszki. Ty chyba nic innego nie robisz - tylko masz warsztat ciągle otwarty ? Podziwiam Ewo Twój twórczy zapał :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula- warsztat między kuchnią, a salonem. Przeważnie robię kilka rzeczy na raz. Gotuje obiad i maluje słoiki w "międzyczasie". Mój warsztat jest prawie wszędzie. Staram się wykorzystać każdą wolną chwilę.

      Usuń
  12. Świetne prace. Taca i puszka najbardziej mój wzrok przyciągnęły, motyw soczystych owoców w sam raz na pobudzenie apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne misie, ładne decu i fajne różyczki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że prace ręczne idą pełną parą. Misie przeurocze, uwielbiam je! Decoupage też coraz lepiej idzie i jak widać mocno wciąga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. misie lubisie pięknisie :)
    a słonecznika też bym takiego sobie życzyła

    OdpowiedzUsuń
  16. Misie są wspaniałe. Ta zielona sukienka bardzo mi się podoba. Taca jest obłędna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kobietko czy Ty kiedyś śpisz?
    Świetna misia rodzinka i tacka również urocza,
    pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze się zastanawiam jak Ty wymyslasz te imiona dla swoich misków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też pytam o imiona dla miśków?. Przy takiej licznej rodzinie to trzeba je rzeczywiście rozróżniać. Przesympatyczne mordki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna, misiowa rodzinka i dekupaż coraz piękniejszy. Zdolne łapki masz, bo i broszki śliczne:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne rzeczy umiesz robić. Misie są takie słodkie:))
    Dziekuję za wizyte i miły komentarz:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie nadążam za Tobą:0 tyle cudeniek produkujesz :)
    Kocham Misie!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Misie śliczne, taca urzekająca. Kiedy to wszystko robisz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Superaśne misie. Tyle ich, a każdy inny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczne dzieła, a misiaki są boskie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz