piątek, 5 lipca 2013

Torby, pudełeczka i afrykańskie podkładki.

Witajcie!

Zrobiłam wczoraj porządek w swojej szafie z ciuchami. Okazało się, że mam trochę rzeczy w których nie chodzę.
Jak to u mnie zwykle bywa nic się nie może zmarnować.
Uszyłam mojej córce Natalce torbę ze starej bluzki koszulowej.
Środek uszyłam z dzinsowej spódnicy. Wszyłam zamek, doszyłam pasek i jest.

Koszulkę na ramiączkach postanowiłam przerobić na niewielką torbę na zakupy.
Taka torbę można zrobić dosłownie w 5 minut. Wystarczy koszulkę na ramiączkach zszyć na dole i już mamy torbę.

Zrobiłam też coś na prezent dla córek znajomych.
Podkładki które będą stanowiły komplet do tacy, którą zrobiłam kiedyś i można ją zobaczyć w tym poście.

Pozdrawia Was serdecznie 
i życzy udanego weekendu 

Eve-Jank

21 komentarzy:

  1. Rewelacyjne torby :-) Masz wspaniałe pomysły :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne są te torby. Podkładki i pudełka też są pomysłowe. Motywy afrykańskie mają piekne kolorki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się. Podziwiam pomysłowość i zdolność tworzenia. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne to wszystko. Bluzka i koszulka miały ładne desenie, świetnie je wykorzystałaś, torby są bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Torby są fantastyczne!!! Bardzo mi się podobają!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydają się takie porządki, fantastyczne torby uszyłaś! A prace decu też świetne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Afrykańskie klimaty niezmiennie mnie urzekają, a torba z bluzki wygląda fantastycznie. Ależ Natalka będzie zadawać szyku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita - tyle wspaniałych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne te torby:) Ta z koszulki na ramiączkach to fantastyczny pomysł:) Prezenty i podkładki śliczne. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Super torebki i bardzo fajne te prezenty ;) masz talent

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z ta torbą z podkoszulka:) kiedy znajdujesz na to wszystko czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia czasu to mi ciągle brakuje, ale może nie tracę go z byt wiele na zakupy. Jeżeli mam ochotę mieć coś nowego to sobie to po prostu robię :)

      Usuń
  12. To się nazywa kreatywność i pomysłowość :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewo, Ty niesamowita jesteś !!! Ty i Twoje pomysły !!! Podziwiam jak zawsze robisz coś z niczego. Torba na zakupy - to rzeczywiście proste wykonanie, ale pewnie nikt wcześniej na to nie wpadł. Ty masz zawsze głowę otwartą. Pozdrawiam Ewuniu i ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) Ula z ta koszulką to nie mój pomysł. Chyba to gdzieś widziałam, ale nie pamiętam gdzie ;)

      Usuń
  14. Aleś Ty pomysłowa Ewuniu!!! torba dla córci superowa, a ta na zakupy zaskoczyła mnie totalnie. Mam sporo koszulek, w których już nie chodzę i chyba się pobawię. Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga to do dzieła :) 5 minut roboty, a torba całkiem przydatna i jeszcze porządek w szafie można zrobić

      Usuń
  15. Wspaniałe torby, super pomysł! Śliczne prezenty! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Torba jest super! Podobają mi się motywy związane z naturą. Tę drugą opcję na uszycie torby znam. Bardzo dobry pomysł tak na szybko. Mydelniczki fajne, wiosenne, w sam raz na prezent dla dziewczyn. Natomiast podkładki mnie powaliły:) niesamowicie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito dzięki :) W sumie to są pudełka na kanapki, a nie mydelniczki. Choć nie wiadomo co dziewczynki sobie tam dadzą :)

      Usuń

Bardzo dziękuje za komentarz