piątek, 15 listopada 2013

Breloki,decupage i wygrana w candy.

Witajcie!
Zrobiłam kilka szydełkowych breloków.
kotka
i dwa psiaki
Zrobiłam też dwie butelki decupage 


A teraz chwalić się będę. Candy wygrałam u Agi z blogu 
Wygrałam śliczne szydełkowe gruszki podkładki i śliczne szydełkowe jabłko. Gratisowo dostałam herbatki
i całą reklamówke włóczek.
Aga dzięki Ty wiesz jaka mnie uszczęśliwić.

Pozdrawia i życzy udanego weekendu
Eve-Jank

Ps. Bardzo jestem ciekawa czy mój post będzie widoczny w pasku bocznym na Waszych blogach. Ostatnio moje posty w powiadomieniach pojawiają się dopiero na drugi dzień nie wiem dlaczego?

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy wygrałaś ;) przydatne i pewnie powstanie dużo różnych cudeniek. Breloczki prze urocze ;) i te butelki bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Breloczki są okropnie pocieszne :)
    A post jest u mnie widoczny.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie post jest widoczny. Pewnie znowu się coś w bloggerze pochrzaniło. Breloczki urocze! No i gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie zwierzątka :) Butelki świetne, ta pierwsza szczególnie mi do gustu przypadła

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się pojawił:).Gratuluję wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie pierski!!!!! Super wyszły. Butelki też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się,że paczuszka tak szybko dotarła!! :)No i oczywiście,że sprawiła Ci radość :)Breloczki są cudne,szczególnie kotek :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. post widoczny, publikacja 4 h temu
    kocio odlotowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej :)))bardzo fajne rzeczy dostałaś:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie dziubaski!!!:) Butelki też bardzo fajne zrobiłaś.

    Gratuluję wygranej!:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej i fajnych gratisów !!! Wydziergane maleństwa są śliczniusie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Psiaki świetne. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Fajne!!!! Pozdrawiam serdecznie!!! Nie ma jak pasja!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne breloki :-) Dla mnie jesteś mistrzem w ich tworzeniu. Są idealne.
    Gratuluję wygranej w candy.
    Butelki wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śmieszniaste zwierzaczki:))))Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje wygranej i juz jestem ciekawa co nowego powstanie z nowych włóczek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne breloki :) Zwrócę uwagę na Twoje posty w pasku u mnie na blogu, ale wszystko jest chyba ok. Za to w Twoim pasku - moje posty się nie odświeżają od 7 miesięcy :-D Na blogu Bean też miałam ten problem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efa ten post się pojawił od razu, bo zaraz sprawdziłam na blogu u któreś z Was. Chyba blogger sie wystraszył jak o tym napisałam. Od dłuższego czasu mam ten problem. Pierwszy raz mi napisała blogowa znajoma o tym i zwróciłam uwagę na to, bo sama to bym pewno do dziś nie wiedziała. Co do Twoich postów u mnie to racja nie uaktualniają się u mnie. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Blogger ma faktycznie ostatnio różne problemy, poza tymi z pojawianiem się postów, zdarza mu się zamieścić np. dwa razy ten sam komentarz (może po tym co napisałam też się przestraszy ;-P). A co do moich postów w Twoich pasku, u Bean pomogło wyrzucenie mnie z listy i wrzucenie ponownie :) Pozdrawiam

      Usuń
    3. Efa no też o tym myślałam... W końcu wywaliłam dodatek i wrzuciłam jeszcze raz tylko tera mi gdzieś Twój blog uciekł . Spróbuje tak jak ty radziłaś... Pozdrawiam

      Usuń
  18. Świetne breloczki, a paczuszka na pewno bardzo Cię cieszy.
    Z tymi postami to chyba blogger świruje, bo zdarza się, że ja wcale nie widzę niektórych obserwowanych blogów nawet kilka dni po publikacji na nich postów... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej:) i pięknie wykonanych breloczków:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Breloczki i butelki super:) motyw pierwszej bardzo mi się podoba:) Wygrana w candy to prawdziwa uczta:) oj będziesz miała z czego działać:) gratuluję:)
    Twoje posty u mnie w porządku się wyświetlają, choć kiedyś był drugi raz ten sam jako nowy. Nie wiedziałam o co z tym chodzi:/ Za to mam niektóre osoby piszące posty na bieżąco a u mnie się wyświetla, że rok temu dodały ostatni post:/ tego to już w ogóle nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ogromną fanką Twoich afrykańskich klimatów! Wspaniale potrafisz je oddać. Pamiętam, że kiedyś już zachwycałam się Twoimi szydełkowymi Murzynkami, ale Twoje afrykańskie dekupaże też są super!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne breloczki! gratuluję wygranej i czekam z niecierpliwością na nowe prace z włóczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne breloczki i śliczna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie śliczne breloki :) i bardzo ładne butelki. na pewno będą piękną ozdobą w domu :)

    Pozdrawiam,
    hand-megi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz