piątek, 27 grudnia 2013

Breloki-produkcja świąteczna.

Witajcie!

Święta minęły mi w miłej rodzinnej atmosferze. Bez komputera i bez telewizora. Postanowiliśmy odpocząć od tych sprzętów elektronicznych.Nacieszyć się sobą swoją obecnością.
 Z racji tego co robię wiele czasu spędzam przy komputerze. Byłam tym już po prostu zmęczona. Odpowiadanie na e-maile, umieszczanie zdjęć,odpisywanie adresów itp. 
Od szydełka jednak nie odpoczęłam. Oto moja świąteczna produkcja.
misiaczki breloki 
pieski breloki
misiaczki i szczurek.

Pokażę Wam jeszcze kilka zdjęć ze Świąt 
choinka
W kuchni też mam choinkę. Obok niej stoi szydełkowy Mikołaj. Zrobiłam go parę lat temu. Jak widać nieźle się trzyma. 
makowiec 
Stroik jak zrobiłam na stół w wigilie rano. W środku jest świeczka. 

Na koniec mały poczęstunek.

Pozdrawiam Was poświątecznie 
Eve-Jank

26 komentarzy:

  1. Breloczki są urocze, a widzę, że prezenty to Wam się ledwo pod choinką mieściły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Większość prezentów robimy sobie sami lub kupujemy drobiazgi. Radość rozpakowywania bezcenna :) pozdrawiam

      Usuń
  2. Super breloczki, a mikołaj jak widzę był bogaty :-)
    Pozdrawiam,
    betinaa40

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie i pięknie u Ciebie a ile prezentów pod choinką:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane te breloczki ;) co do słodyczy to smakowicie wyglądają. Bardzo fajna choinka i stroik na stół ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Breloczki są cudne! Piękne i sama z wielką chęcią nosiłabym taki z kluczami ;)
    Zdjęcia za świąt również wspaniałe! Widzę, że nie tylko u mnie pod choinką prezenty się nie zmieściły, ale to chyba dobrze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, ja odpoczęłam od wszystkiego i od komputera i w zasadzie od telewizora też, od szydełka i drutów i mnóstwa innych zmartwień...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jak pieknie u ciebie, mam nadzieję, że Święta tez były wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne breloczki. A prezentów mieliście mnóstwo. hojny był to Mikołaj i jadło smaczliwe. Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Misiaki uroczę:))))dobrze ,że chociaż u Ciebie pada śnieg:)Pozdrawiam cieplutko ,u mnie za oknem świeci piękne wiosenne słońce!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez telewizora i komputera - bardzo słusznie:) takie sprzęty oddalają od siebie.
    Ja w święta zrobiłam jedynie dwie choineczki:)....ale to zawsze coś:) Twój mikołaj bardzo się rozpanoszył obok tej choinki, a to pewnie dlatego, że wie jak świetnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze maskotki :) Ale mieliście bogatego Gwiazdora! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super misiaki jak zawsze są takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieźle się napracowałaś :) Fajne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia, mogą posłużyć, jako kartki świąteczne. Najbardziej podoba mi się to, że w Twojej rodzinie sami robicie sobie prezenty. To prawdziwe więzi rodzinne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne breloki :-) Cudnie wygląda Twój dom w świątecznej szacie... :-) Mikołaj cudowny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Breloczki są słodziutkie. Oprawa świąteczna piękna!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodkie breloczki! Uwielbiam Toje szydełkowce. Boska choinka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne maskotki,cudne stroiki!Pozdrtawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałaś twórcze święta Moja Droga! Pięknie... a misiaki urocze, jak zawsze:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne breloczki :) Ale paczek :) Szkoda, że takiego śniegu nie było na dworze; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne breloczki :) Szczególnie misie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne breloczki ;) misie są ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz