środa, 8 października 2014

Breloki i prezenty.

Witajcie!

Zrobiłam kilka breloków na szydełku z włóczki.
kotka z serduszkiem
koteczka
misi w czapeczce
lemura
i jeszcze jednego szczurka

Teraz będę się chwalić prezentami.
Od koleżanki Mirelli, która mnie ostatnio odwiedziła  dostała taką śliczną 
szkatułkę.

Od Neli Gugi  u której jakiś czas temu wygrałam candy dostałam takie śliczności.
i jeszcze tyle ślicznych serwetek do decoupage

Weekend spędziłam w szkole. 
Najbardziej podoba mi się język migowy.


Pozdrawiam słonecznie 
Eve-Jank

53 komentarze:

  1. Piękne breloczki. Jesteś bardzo pracowita, tyle ich zrobiłaś. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne breloki :-) Szczególnie ten maleńki lemurek... najpiękniejszy :-)
    Wspaniałe prezenty :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesolutkie te breloczki:) A prezenty dostałaś bajeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nela-Guga, zawsze jest hojna w rozdawajkach. Misie, breloczki są śliczne, jak zwykle, zachwycają mnie szczegóły tych maskotek. Masz taki dar do małych prac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super breloczki najbardziej podobają mi się koteczki.alfabet migowy to niezłe ćwiczenie palców

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Twoje zwierzakowe breloki:)pozdrowionka serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. breloczki odjazdowe. Pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zwierzaczki, na pewno wymagają dużo sprytu w paluszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te breloczki ;) fajna ta nagroda z candy- serwetki zawsze się przydają. Dzięki za wzmiankę o mnie i prezencie - cieszy mnie że się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super breloczki ,Koteczka najpiękniejsza ! Pozdrawiam ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodkie breloczki!!! Wspaniałe! Prezenty godne pozazdroszczenia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Efektowne breloczki i ekstra prezenty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zwierzaczkowe breloczki ogromnie mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Milutkie breloczki - lemurek chyba najmniejszy z całej rodziny lemurów :) I jakie fajne prezenty :) Pozdrawiam :) - jak się miga pozdrawiam? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne breloczki, a prezenciki dostałaś super :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaką fajną dostałaś szkatułę od Mirelli i jeszcze tyle prezentów... włóczki i serwetki prędko wykorzystasz, masz tyle pomysłów:) Breloczki jak zawsze superowe, a koteczka jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kotek jest przesłodki!
    A prezenty wspaniałe, już widzę, jak wykorzystasz serwetki:)
    Zapraszam do mnie na Candy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Zapisałam się oczywiście u Ciebie na candy. Dzięki za zaproszenie. Pozdrawiam

      Usuń
  18. Urocze breloczki, każdy jeden stworek, z serduszkiem czy bez - przesłodki:)
    I prezenty również przesłodkie dostałaś, szkatułka mnie urzekła, pewnie dlatego, że mam taką samą serwetkę, której do tej pory nie potrafiłam do niczego wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiam się dlaczego mój poprzedni komentarz przepadł...?
    W każdym razie.... piękne prace! No i fajne prezenty:)
    Szczególnie zazdroszczę serwetek:))))
    Fajnie, że wróciłaś do szkolnej ławy, powodzenia i samych przyjemnych zajęć!

    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Może nie byłaś zalogowana do bloga? Mnie się też tak czasem dzieje.
      Dzięki. Jak na razie w szkole jest ok, ale co to będzie dalej nie wiem.

      Usuń
  20. Breloczki jak zwykle piękne, gratuluję pieknych prezentów:) Powodzenia w szkole:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow te breloczki są super słodkie, a prezenty zawsze cieszą. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To jeszcze języka migowego się uczysz? Podziwiam Twoje prace i pęd do wiedzy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie fajne maluchy! Bardzo lubię Twoje breloczki. Zawsze są takie cieplutkie i przyjazne.
    Prezentów cała moc. WOW:)
    Wiesz co, też lubię język migowy, a to za to bo jest uniwersalny.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe prezenty! :)
    Misia w czapeczce zwariowała mnie totalnie.
    Pozdrawiam ciepło! :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Z prawdziwą przyjemnością popodziwiałam Twoje prace. Jak zwykle jesteś pełna energii i pomysłów. Urocze te breloki!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne breloki, a prezenty wprost obłędne. W końcu się poprawiłam i już Cię obserwuję, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. istny wysyp szydełkowych cudów. piękne maskotki

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne breloczki-bar5dzo oryginalne i niepowtarzalne:)) Gratuluję prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne maskotki! I jakie ładne prezenty! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale śliczniutkie breloczki Ci wyszły :) Super prezenty dostałaś, na pewno coś fajnego z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale prześliczne bryloczki. Urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz