czwartek, 23 lipca 2015

Etui,sowy, Szczyrk i pierwszy słonecznik.

Witajcie!
Troszkę nowości pokaże.
Powstały etui na telefony, albo na co tam kto chce. Można w nich nosić również aparat cyfrowy.
sówki breloki
z wielkimi guzikowymi oczami

Będąc ostatnio w bibliotece przypadkiem trafiłam na książki 
Wzięłam ponieważ przeczytałam na okładce, że przyrównują go do mojego ulubionego S.King'a 
Powiem Wam, że się nie zawiodłam. Czyta się szybko. Wciąga na maksa.
Nie mogłam się oderwać. Sensacja, kryminał i elementy fantastyki. Polecam!  
Dziś już pożyczyłam sobie dwie następne pozycje tego autora.
Na moim balkonie zakwitł pierwszy słonecznik,
oleander co dziennie ma więcej kwiatków. Czy w takiej scenerii nie jest miło usiąść z książką? 

Na koniec mini relacja ze Szczyrku
z wystawy prac grupy Art & Pasja do której należę.
Na wystawie między innymi moje misie.
po lewej stronie na okrągłym stole moje prace.
Wystawa trwa do 2 sierpnia.
Można ją zobaczyć w
 Szczyrku ul. Beskidzka 106 w miejscu kina "Beskid"

pozdrawiam upalnie 
Eve-Jank

24 komentarze:

  1. Świetne etui i sówki. Sama mam taki kubraczek na telefon od Ciebie i świetnie się sprawdza. Bardzo fajny ten kiermasz macie i super ogródek na balkonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne etui i urocze sówki :) Słonecznik wygląda rewelacyjnie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, to ja życzę tłumów gości przy okrągłym stole!!! Ja słonecznik zakwitł to znaczy, że to już południe lata... oleander na balkonie kwitnie jak szalony, jak przyjemnie w takim miejscu usiąść z książką, albo z szydełkiem.... dla mnie wyłącznie książka wchodzi w grę, chyba że chciałabyś mnie wypłoszyć z balkonu, to wtedy szydełko się nada:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne etui z kwiatem- super wygląda:) Olender ślicznie zakwitł i cieszy oczy:)pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace! Bardzo podobają mi się sówki. Są śliczne :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rośliny na Twoim balkonie przepiękne. Nie mogę się napatrzeć. A sówki bardzo wdzięczne ... I oczywiście gratuluję wystawy. Tylko czemu nie ma zbliżenia tego okrągłego stołu ...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję wystawy :) fajne sówki, etui też

    OdpowiedzUsuń
  8. Sówki są przecudne;)
    Oleandra zazdroszczę;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No takie etui to bym chciała;) Śliczne są! Sówki też:))) Koontza znam i także polecam:) Ewo, gratuluję wystawy, pięknie!!! Roślinki balkonowe kochają Cię bardzo, bo rosną pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sówki i pokrowce są pomysłowe i fajne. Dzięki kwiatom balkon wydaje się być radośniejszy. Słonecznik prezentuje się na nim doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie pokazane dziergadełka są śliczne ! Książek tego autora jeszcze nie czytałam muszę popytać w swojej bibliotece. Piękny słonecznik wyhodowałaś .Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sówki są świetne, takie maluszki:) Pewnie, że w tak miłej scenerii przyjemnie czyta się książki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ piękne robisz te sówki! Boskie są. Pokrowczyki też wspaniałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć. Wspaniałe sówki - breloki.Skąd czerpiesz tak wspaniałe pomysły? Widzę, że tak jak ja uwielbiasz usiąść na rozkwieconym balkonie z książką. Ja także co roku eksperymentuję z dekoracją kwiatową. Słoneczniki już przerabiałam - nawet zakwitły - lecz wydaje mi się, że miały trochę za mało ziemi. Wspominasz o imprezie na której pokazywałaś swoje prace. Czy tam też odbywa się sprzedaż? Staram się stworzyć informator kiermaszowy http://alejainspiracji.blogspot.com/p/informator-kiermaszowy.html i z przyjemnością, jeżeli nie masz nic przeciwko, dodałabym imprezę do spisu. A może masz jeszcze jakieś fajne namiary? Pozdrawiam gorąco. PS Pingwinki ozdabiają moje klucze oraz męża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana. Możesz dodać do informatora naszą wystawę. Jest tam możliwość zakupu jak się komuś coś spodoba

      Usuń
  15. Cudne prace:) Będę musiała przeczytać coś tego autora. Pięknie Ci rosną roślinki na balkonie. Szkoda, że wystawa tak daleko...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudowny wysyp u Ciebie. Zarówno prac jak i kwiatowy:) Super.
    No a wystawy z udziałem Twoich prac szczerze Ci gratuluje. Jak to miło oglądać takie fotorelacje.
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sówki są przeurocze, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cuda stworzyłaś od czasu, kiedy ostatni raz u Ciebie byłam. Zazdroszczę, że jesteś członkiem tak wspaniałej grupy :) Super! U mnie również kilka nowości. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne etui i sówki! I jaki cudny słonecznik!
    Gratuluję wystawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym się wybrała na tą wystawę. Sówki bardzo pogodne zrobiłaś, a te etui śliczne i przydatne!
    Na balkonie masz, jak w czarodziejskim ogrodzie:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz