środa, 27 kwietnia 2016

Misia Zdzisia i fotka z placu boju.


Witajcie!
Powstała nowa misia Zdzisia.
Zielistka tak mi się rozrosła, że kawałek dałam do wody. Na nowe mieszkanie dla niej przeznaczyłam lampion. Zrobiłam go już jakiś czas temu z wikliny papierowej i słoika po ogórkach
Rośnie sobie teraz w uprawie hydrofonicznej.

Nie bardzo mam co pokazać. Mam trochę zaczętych prac, których nie mam kiedy skończyć. 
Wrzucam fotkę z placu boju.
Jak widać plecie się.


Pozdrawiam Was serdecznie

Eve-Jank

Ps. Dziękuje za każde dobre słowo i pamięć. 

22 komentarze:

  1. Świetna ta misia i kwiatek w tej osłonce. Z pracami powoli i do przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Misia uroczo się prezentuje w tej sukience :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Misia jest cudna, jak zawsze. Roślinki cieszą, kiedy się rozrastają, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Misia Zdzisia przeurocza!!! A plac boju wygląda ciekawie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka misia :-) Śliczności :-)
    Zielistka fantastycznie wygląda w Twojej wiklinie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadkie imię dla dziewczynki, ale jest śliczna.Juluś Twojego misia z łatką kocha i mówi,że się nazywa Miś- Zdziś.Kolejne dziecko uszczęśliwisz.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna misia, super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiaruję sobie właśnie taki plac boju zorganizować;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdzisia cudna:) Niech się plecie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdzisia urocza:)))ładny pomysł na osłonkę doniczki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Misia-Zdzisia jest urocza:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe robisz te misie!!! Podoba mi się bardzo. Osłonka też cudo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Misia jest przeurocza!!!
    Udanej majówki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie sposób oprzeć się temu słodkiemu pyszczkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Misia Zdzisia ma bardzo stylowe ubranko. A co do plecenia, to sam zapas rurek zasługuje na podziw ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocz misia Zdzisia.Osłonki rewelacyjne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocz misia Zdzisia.Osłonki rewelacyjne.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Misia Zdzisia, słodka. A plac boju prezentuje się fantastycznie:)
    Gdyby tak wszystkie "place boju" mogły się właśnie tak prezentować. Jakże by było wspaniale.
    Serdeczności cieplutkie posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Plecie się ???? To u Ciebie samo się plecie ???
    A ja myślałam , że Ty to wyplatasz , tak swoimi ręcoma :) :) :) :)
    A tak na serio to z Ciebie prawdziwa mistrzyni wyplatania z papieru i włóczki . Cudne te Twoje wyplatanki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Misia Zdzisia jest cudowna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz