wtorek, 7 czerwca 2016

Festyn z okazji Dnia Dziecka

Witajcie!

Raz w roku z okazji Dnia Dziecka jest u nas na osiedlu organizowany festyn.
Zostałam zaproszona na tą imprezę już drugi raz.
Mogłam zaprezentować swoje rękodzieło.
Oto moje stoisko.
Prowadziłam też warsztaty z szydełkowania.
Jak widać na zdjęciach
było spore zainteresowanie 
nauką szydełkowania 

O wyszło mi !

Radość dzieciaków bezcenna.
Miło spędziłam czas.

Pozdrawiam serdecznie 
                                                 Eve-Jank

17 komentarzy:

  1. Świetne stoisko oraz kącik z warsztatami. Dzieci zadowolone, widać festyn udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stoisko pięknie się prezentuje. Nie dziwię się, że warsztaty cieszyły się zainteresowaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stoisko bogate w różnego rodzaju cudeńka przygotowałaś. Najważniejsze,że dzieciakom się podobało, no i talent pedagogiczny ujawniłaś,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stoisko wowwww!A i dzieciaczki widać zadowolone:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję uczestnictwa w festynie i ślicznego stoiska!
    Nie dziwię się zainteresowaniu, bo Twoje rękodzieło jest zachwycające:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stoisko z Twoimi skarbami.Fajna impreza zorganizowana dla dzieci.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stoisko:)))niezła gromadka u Ciebie się zebrała:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super taki festyn z okazji Dnia Dziecka. Twoje stoisko piękne, a nauka szydełkowania rewelacja. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne stoisko, super że przekazujesz wiedzę młodszym pokoleniom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna impreza, fajnie, ze mogłaś sie zaprezentować ze swoją twórczością i przekazać dzieciom trochę swoich umiejętności:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takiej imprezy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super impreza Ewo. Dzieci chyba były zadowolone, co? Ja bym była.

    OdpowiedzUsuń
  13. To musiała być świetna impreza:) Miałaś super stoisko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny festyn :-) Pięknie wyglądało Twoje stoisko :-)
    Super, że udało Ci się zachęcić dzieci do szydełkowania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdybym mogła też bym chętnie do Ciebie wpadła na naukę szydełkowania, nie mogłabym stracić takiej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz