środa, 25 stycznia 2017

Komino- szalik, misie rozrabiaki,żółwiki i Mortka.

Witajcie!
W swoich zasobach włóczkowych znalazłam motek milutkiej, włóczki chyba bukla(Boucle) to jest. 
Powstał z niej komino-szalik.
Na zdjęciu widać również moją torebkę(chyba była na blogu)zrobioną parę lat temu na szydełku.
Misie nowonarodzone bardzo chciały zobaczyć śnieg. 
Uszyłam kurteczkę, ale żadna z misi nie chciała jej ubrać na pole. Skakały po drzewach w samych sukienkach.
Wykluły mi się również dwa małe żółwie.
Rzadko pokazuje co czytam, bo rzadko czytam coś dla przyjemności
( na swoje usprawiedliwienie mogę mam tylko to, że ciągle się uczę więc coś tam czytam)
Obecnie mam ferie wiec przeczytałam:
Poleciła mi to pani w bibliotece. Szczerze powiedziawszy nie zachwyciła mnie ta książka.
Brak w tym polotu, akcja trochę drętwa i momentami nudna. Oczywiście to są moje odczucia.  Nigdy jeszcze nic nie czytałam tego, autora więc postanowiłam spróbować. A pewno nie sięgnę po c.d. trylogii lub inne jego książki.


Pozdrawiam serdecznie i zimowo 

Eve-Jank

22 komentarze:

  1. Wszystko piękne i bardzo pracochłonne, jak zawsze :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygladasz pieknie. Sesja w plenerze to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same słodziaki, łącznie z milusim kominoszalikiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się prezentujesz w tym kominie. Misie i żółwie też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnożą się u Ciebie te ślicznie zwierzątka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze maskotki, torba rewelacja:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś mistrzynią miniaturowych zwierzątek:) Fajna torba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma co owijać w bawełnę: po prostu świetne prace, urocze i kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szaliko- otulacz bardzo Ci pasuje. Świetnie w nim wyglądasz. A misie i żółwie jak zwykle są cudne. Podobają mi się ich detale, jak spodenki, torby... fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny otulacz i żółwiki :) Podobają mi się również misie :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny komin, torba i wszystko 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne prace :) Cudownie to wygląda :) No i jeszcze Autorka się super prezentuje ze swoimi dziełami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle dużo się u Ciebie dzieje :) Przeurocze misie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne to pierwsze zdjęcie. Twoje prace na "ludziu" i w towarzystwie misiaków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szliko-komin - dobra rzecz dla osób,które nie lubią czapek. fajnie w nim wyglądasz Eve. Ładne i ruchliwe są Twoje maskotki,nawet na drzewa wchodzą,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w tym kominie. Super kolorek.
    A para misiaków przeurocza. I fajne zdjęcia w plenerze.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz tempo! Super prace :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne misie:)))zima u Ciebie sroga ale w takim szalików mróz nie strszny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prace, a w misiaczkach zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Misiaczki rozbrajają, takie piękne !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewo, torba jest po prostu rewelacyjna !!! Miśki są przepiękne i nawet spore. Pięknie tworzysz ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz