poniedziałek, 20 lutego 2017

Collage-mapa marzeń, pudełko po herbacie, misie.

Witajcie!
Zacznę nietypowo. Od "mapy marzeń". Jest to collage zrobiony na zadanie domowe z terapii zajęciowej. 
Wydzieranka z gazet. Fajnie można odreagować stres. Zrelaksować się. 
Drugie zadanie to nadanie nowego życia pudełku po herbacie. 
Na koniec przedstawiam nowe misie.
Ponieważ szydełko jest jakby nieodzowną częścią mnie
Zrobione są na szydełku z włóczki.

Pozdrawia serdecznie 
i życzy udanego tygodnia 

Eve-Jank

20 komentarzy:

  1. Do mapy marze przymierzam się już od dawna i zawsze coś stoi mi na przeszkodzie. Ale to tylko jest wymówka. Pudełko zawsze się przyda. Misie jak zwykle są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace ;) a te zadane w szkole mają pozytywny przekaz

    OdpowiedzUsuń
  3. Misie zawsze są najładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne misiowe panienki! Ta w niebieskim stroju szczególnie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace i bardzo pomysłowe:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny collage, pudełeczko po herbacie jest cudne, a misiaczki Twoje to kocham, są takie słodziutkie. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Mapa marzeń zwala z nóg:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna mapa marzeń, fajnie wszystko w niej ujęłaś- dużo mówi :) Pudełeczko super i misiaczki są wspaniałe Ewo :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają takie terapie. Mapa marzeń każdemu by się przydała. A misiaczki jak zwykle są super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace.
    Pudełko - rewelacja!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała robota. Misie wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne prace :) Drugie życie pudełeczka bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne prace! Bardzo mi się podoba pudełko :) no i misie wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci, że pudełko po herbacie z nadanym nowym życiem naprawdę prezentuje się rewelacyjnie. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa taka mapa, zapamiętałam taką rzecz z któregoś odcinka Mentalisty. Zwróciłam wtedy uwagę, bo bardzo lubię kolaże, kiedyś jako dziecko robiłam, teraz... nie kupuję gazet;-)
    Pudełko z przesłaniem też bardzo ciekawe, herbatka z motywacją:-).
    Misie, to już klasa sama dla siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super mapa marzeń ;) a pudełeczko z przesłaniem... świetne i zgadzam się z tym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mapa marzeń to bardzo dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pudełko po herbacie super Musze spróbować coś takiego wymodzić

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz