poniedziałek, 30 października 2017

Foto Art Festiwal,warsztaty malowania mandali, miśki i Szwecki film.


Witajcie!

W ramach Foto Art Festiwal byłam na wystawie Andreas Franke
Obie wystawy można zobaczyć w BWA ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej.
W piątek byłam z koleżankami ze szkoły w Domu Kultury Wiktorii Kubisz na warsztatach malowania mandali na szkle.
Szydełkować oczywiście też szydełkuje. W między czasie powstały malutkie misie.
Koleżanka wyciągnęła mnie do kina na świetny Szwecki film. 
Jak dla mnie film jest świetny.
 Na przemian śmiałam się
 i 
płakałam. 
Polecam z całego serca!!!

Pozdrawiam spokojnych snów
pa pa 
Eve-Jank

10 komentarzy:

  1. Cudna wystawa, a mandalę już podziwiałam. Uwielbiam te kolory w mandali.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wystawy tylko pozazdrościć,jak i warsztatów:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mandale na szkle..musiało być ciekawie.Misie urocze:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne misie :) I bardzo udana mandala!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo wydarzeń kulturalnych ! Fajnie spędzasz czas !

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, taka odskocznia od codziennosci:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne warsztaty! Niedawno rysowałam mandale tuszem na brystolu, chętnie bym namalowała na szkle... szkoda, że nie mam w pobliżu takich kursów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Domach Kultury często są organizowane darmowe warsztaty. czasem na festynach rodzinnych. Sama takie warsztaty prowadziłam. Ludzie mogą przychodzić i za darmo w nich uczestniczyć. Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuje za komentarz