środa, 17 stycznia 2018

Filcowe serca i prace moich uczniów.Stephen King Bezsenność,malarstwo Z.Kudły

Powstało kilka nowych rzeczy.
Do ich wykonania użyłam ścinek filcu
bibułki,resztek koronki 
oraz resztek tkanin.
Prace powstały z pomocą moich podopiecznych.
Teraz pokażę Wam co zrobili moi zdolni uczniowie przy nie wielkiej mojej pomocy.
wazon ze słoika
koszyczek z wikliny
Auto zrobione z puszki po herbacie,tekturki,guzików i ścinek materiału.
Przeczytałam pierwszą książkę w tym roku. Ostatnio czytam tylko w autobusie(pół godziny jadę do pracy w jedną stronę) staram się ten czas wykorzystać.
Byłam w BWA na wystawie malarstwa Zdzisława Kudły
Prace są niesamowicie dopracowane. Surrealistyczne, magiczne,pełne koloru.
Polecam!!!

Trzymajcie się ciepło
pozdrawiam 
Eve-Jank

16 komentarzy:

  1. Ile nowości! A każda inna i każda ma swój urok. to drzewko-serce z róż,po prostu -super jest:)Z podopiecznych możesz być dumna, widać jak się mocno starają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne są wszystkie prace:)Wspaniałych masz podopiecznych:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam prace Twoich zdolnych uczniów ! Filcowe serca skradły mi serce ! Wystawa Zdzisława Kudły na pewno warta obejrzenia. Pozdrawiam Ewo :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne prace a serce fantastyczne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane prace, widać zdolne łapki 😀. Dzbanek/wazon bardzo mi się spodobał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace zarówno Twoje jak i podopiecznych,powinnaś pracować z dzieciakami i i ich uczyć bądź z seniorami,masz talent nauczycielski,zresztą widziałam na FB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracowałam z seniorami. Teraz pracuje z młodymi ludźmi z niepełnosprawnością intelektualną. Prowadzę pracownię plastyczną

      Usuń
  8. Super dopracowane prace widać , że się nie nudziło tylko dzielnie tworzyło :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też najbardziej podobają się serca i jestem pełna podziwu dla Ciebie,że potrafisz pracować z dziećmi specjalnej troski,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace śliczne te serca Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz