sobota, 17 marca 2018

Zające i inne wytwory, powieść Kochając Syna oraz pałac Czeczów.

Witajcie !
W mojej pracowni powstało trochę nowych rzeczy.
Wszystkie przedmioty 
wykonane są z udziałem moich podopiecznych.
Drewniane skrzyneczki ozdobione metoda decoupage 
Kura z wikliny papierowej.


Ostatnio przeczytałam i polecam.
W powieści opisane są losy matki autystycznego chłopca.
Zwiedziłam Pałac Czeczów w Kozach
Piękne klimatyczne miejsce.Pod linkiem więcej zdjęć.
Na koniec pochwalę się prezentem jaki dostała od podopiecznych na Dzień Kobiet.


16 komentarzy:

  1. Bardzo się wzruszyłam jak zobaczyłam te piękne rzeczy,które robisz wraz z podopiecznymi! Książką jestem zainteresowana,będę jej szukać! Pozdrawiam serdecznie,także podopiecznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace wykonaliście wspólnie,efekt piorunujący:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zająca a podopiecznych masz bardzo zdolnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace,widać włożone w nie serce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace!!! Piękny prezencik!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. W Twojej pracowni powstały same piękne rzeczy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga. สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  9. Prace Twoich podopiecznych są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace!!! Zajączki i malowane skrzynki zrobiły na mnie szczególne wrażenie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle rożnych prac i wszystkie śliczne.Zające i skrzyneczki mnie urzekły.Zdolni ci twoi podopieczni:) Przy okazji życzę: Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz