wtorek, 27 października 2020

Szkatułki, żółwie i sweter.

 Witajcie!

Bez zbędnych słów pokazuje co ostatnio powstało.

Skrzyneczki drewniane ozdobione 

metodą decoupage

Szydełkowe żółwie
Na swoje potrzeby zrobiłam kolejny sweter.
Jest on zrobiony  na szydełku na bazie kwadratu tzw. kwadratowiec. Wykonałam go z różnych 
resztek włóczek w zielonych odcieniach.
Na zakończenie pokazuje stroik jaki zrobiłam 
na grób mojej siostry. Miała ona duży wpływ
na moją edukację dziewiarską. 
Nauczyła mnie robić 
na drutach. 
Przynosiła resztki włóczek. 
Motywowała mnie, wspierała i inspirowała 

                      pozdrawiam 

Eve-Jank

5 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje prace są piękne:))))stroik na grób wyjątkowy..Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szkatułki, resztkowce kocham.Stroik dla siostry niesamowity, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo wspaniałe szkatułki i żółwiki :) W sweterku prezentujesz się uroczo bardzo fajnie go stworzyłaś :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie jak zawsze pięknie i kreatywnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz