sobota, 12 czerwca 2021

Zielony sweter, Włóczykij i balkonowy ogródek

 Witajcie !!!

Zrobiłam wielki sweter  dla siebie.

Wykonany jest na bazie prostokąta. 
Koleżanka poprosiła mnie o wykonanie maskotki Włóczykija z bajki Muminki.
W pracy z podopiecznymi zrobiłam domek ze słoika po kawie z masy papierowej.
Na koniec pokaże Wam mój balkonowy ogródek.
Mam tam winogrona, borówki, aronie, słoneczniki, pietruszkę i wiele innych. Część będzie przesadzona na działkę za jakiś czas. Na razie trzeba ją ogrodzić i będzie można coś działać.

Pozdrawiam pa pa 
                                                            Eve-Jank

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy sweter zrobiłaś i chyba jest wyszczuplający. Inwencji twórczej Ci nie brakuje, maskotka fajna. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, postaram się zrobić w podobnym stylu. Załączam pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem twojego kawałka balkonu, cudownie zagospodarowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten sweter! I podoba mi się włóczykij:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy sweter a wloczykijek słodki.Dzierga się sporo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prace:))Włóczykij uroczy:))na takim balkonie miło wypoczywać:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz fantastycznie, uwielbiam takie oversizowe swetry. Jak dla mnie bomba, świetnie dobrane kolory i wzór.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy ten sweterek. Włóczykij jak ulał:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter oryginalny, ciekawy kształt. Podziwiam wlóczykija.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały sweterek cudne połączenie kolorów :) ojej jaki uroczy włóczykij no i fajny balkonik by wypocząć pełen relaks z książką :)
    pozdrawiam Ewo

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wielkie swetry:) A Włóczykij i muchomorek są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prace, zwłaszcza sweter;) Nie wiem jak to tego posta przegapiłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for blogging to share this great blog for me to find out.
    មាន់ជល់

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz