czwartek, 27 maja 2010

Dzień Matki i świnkowa kolekcja

Wczoraj był Dzień Matki. Oczywiście moje kochane córeczki pamiętały o mnie jak zawsze.Chwale się co dostałam i jakie ładne kartki mi zrobiły.Takie prezenty własnoręcznie zrobione najbardziej cieszą .
Oprócz kartek dostałam jeszcze parę drobiazgów jak widzicie same praktyczne i potrzebne drobiazgi. Klamerki dla matki która prać lubi, bo musi rzecz bardzo przydatna. Coś na osłodę też było oczywiście już wspólnie zjedzone .
Ostatni tydzień minął pracowicie .Pogoda deszczowa ,okropna więc czas można było wykorzystać inaczej. Powstała kolekcja świnek morskich.Już teraz wiecie po co mi były te wszystkie siateczki i nosidełka.
Oto ona zrobiona dla Galerii Unikalni dostępna o tu
Pozdrawiam serdecznie i słońca w końcu życzę,bez ani kropli deszczu
                                                                                                          Eve-Jank

5 komentarzy:

  1. Oj tak, te własnoręcznie robione kartki od dzieci, to prezenty szczególnie wartościowe i miłe! Piękne kartki :)
    Kolekcja świnek przecudna!!! I znów nie potrafię wybrać tej, która najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje dziewczyny narobily mi ochoty na te slodkosci a co do swinek jak zwykle SUUUPER!dla Ciebie chyba niema rzeczy ktorej bys nie potrafila zrobic na szydelku ja ostatnio probowalam zrobic kopie mojej psiny a wyszedl mi krolik chyba jednak zostane przy robieniu aniolow jeszcze raz gratulacje za pomyslowosc i cierpliwosc Lidka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny za komentarze.Miło mi,że się Wam podoba to co robię.Pozdrawiam
    Lidka Twoje aniołki są śliczne i ja bym takich nie umiała zrobić .Pso-królika musisz mi koniecznie pokazać.Na pewno nie jest tak źle

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze te świnki morskie i każda inna.

    OdpowiedzUsuń
  5. :D no tak :D takie prezenty robione własnoręcznie są najlepsze i bezcenne ;]
    widze że świnek się namnożyło ;]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz