piątek, 18 lutego 2011

Lemurki na pikniku i prezenty od Terry

    Wszyscy szukają wiosny, a wiosny nie ma. Niektórzy nawet zamiast się uczyć jej wypatrują. Tak, tak a drugi semestr się zbliża. Długie miałam te ferie więc narzekać nie ma co....Pierwszy zjazd już za tydzień, albo już. Trochę mam pietra....

   Na przekór zimie moje lemurki wybrały się na piknik. Przysiadły na trawce. Mają kanapkę, jabłko wodę mineralną i mały ręczniczek. Może nawet pójdą się wykąpać. A co tam trzeba tę paskudną zimę odstraszyć.
   Teraz się chwalić będę. Wczoraj dostałam paczkę od Terry którą wygrałam w candy. Cudne rzeczy dostałam. Ech co tu będę dużo pisać. sami zobaczcie:

  Kamizelkę z koła mam . Pasuje na mnie idealnie i jestem przeszczęśliwa. W dodatku kolorki takie jak lubię. Uroczego małego kotka. Stoi już u mnie na biurku. ...
     Chustę cudną, mięciutką wykonana na drutach. Powiem Wam, że marzyła mi się taka chusta. Sama zrobić nie umiem. Nie próbowałam nigdy. Na szydełku to pewno bym zrobiła, ale nie była by taka fajna i mięciutka. Na drutach to najwyżej taką prostą , ale z takimi fajnymi wzorami to pewno nie.Teraz mam i chodzę w niej. Nawet paskudna pogodę łatwiej znieść jak się ma taką fajną chustę... ..

   Kamizelka  z koła pasuje  też na moja córkę choć jest szczuplejsza ode mnie. Powiązała  tak tymi sznurkami i dopasowała do siebie. Zobaczcie jak fajnie wygląda:
Na pewno będziemy ja nosić na zmianę. Terry dorzuciła mi kawałki koronek, które też mi się na pewno przydadzą do ubranek moich zwierzaków.  Tereso bardzo Ci dziękuje. Sprawiłaś mi ogromną radość.

           Pozdrawiam Was serdecznie
           i mimo paskudnej pogody
          życzę udanego weekendu
                                                 Eve-Jank

37 komentarzy:

  1. Fantastyczne te lemurki na pikniku! Prezenty też same cudeńka! Tylko pogratulować i pozazdrościć takiej zdobyczy! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczna Fabryko-dziękuje bardzo. Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wygranej. Kamizelka pomysłowa i urocza. A sama nie spróbujesz takiej zrobić?


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Twoim lemurkom pikniku,taką im frajdę zrobiłaś.A prezenty śliczne.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hrabina- Aniu teraz jak mam ta od Teresy to może zrobię drugą na wzór żebyśmy z córką się nie biły.

    Lucynko- dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej!

    Póki co to na razie można leniuchować pod kołdrą.Toteż z lekka zazdroszczę wędrowniczkom-lemurkom.Także urody.

    OdpowiedzUsuń
  7. kamizelka superowa a lemurki jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne te lemurki, może odgonią tą brr...zimie! oby!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej,jesteś szczęściara a lemurki są super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te lemurki Ci wyszły :)
    A candy fajniutkie wygrałaś :)
    Serdecznie Ci gratuluję!! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to nieźle mnie rozczuliłaś.Nie pamiętam już kiedy mi się zrobiło tak cieplutko na serduchu.Poświęciłaś mi tyle czasu mając u siebie tak ogromną ilość fanów, noi te komentarze.Brak mi słów jakimi chciałabym Ci podziękować.Ujmę to może tak ''dzięki takim jak TY w tym świecie wirtualnym mogą zaistnieć tacy jak ja''Jak tylko się doszkole zarejestruje się u Ciebie jako obserwator.Lemurki dalej mi się podobają, kamizelka cudeńko. Pozdrawiam serdecznie i obiecuję w przyszłości się aż tak nie rozpisywać

    OdpowiedzUsuń
  12. Lemurki dą the best!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. :D jak już wspomniałem ;] do twych lemurów słabość mam ;]

    a niespodzianki :DDDDDDDD rarytasy ;]

    a wiosna już jest, tylko się schowała ukradkiem ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że lemurkowa passa trwa i bardzo dobrze bo są świetne. Prezenty piękne gratuluję,choć powiem szczerze, że jeśli umiesz robić na drutach to myślę że z chustą tez byś sobie poradziła więcej wiary :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewo, bardzo się cieszę, że moje fanty Ci pasują. Kamizelka jest bardzo łatwa w wykonaniu, tworzysz szydełkowe cuda, to i z tym poradzisz.
    Może już jutro wieczorem umieszczę u siebie dokładny opis wykonania chusty, bo dużo osób o to mnie prosi. Muszę popracować nad opisem, bo dziergam tak "Z głowy".
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuje wszystkim za miłe słowa.

    Pozdrawiam Was serdecznie. Biegnę zaraz zobaczyć to tam u Was słychać.

    tkaitka, agajaw, ludożerna, ogrodniczka,Betty
    hds-dziękuje za odwiedziny

    KIMONEK- Arku gdzie ta wiosna się schowała? Ja jej nie widzę jakoś :)

    CHMURKO-miło, że we mnie wierzysz.

    JUTA-miło mi. Śliczne rzeczy robisz. Jak mogłam nie dodać do obserwowanych. Jak mi się coś podoba to staram się napisać choć słówko :)

    TERRA- jestem przeszczęśliwa:) Umieść opis chusty koniecznie jak tylko możesz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje lemurki piękne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedziny :) ale cudne zwierzaczki robisz, i te prezenciki cudo:)) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. lemurki są urocze ,gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję wygranej,super lemurki..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. fajowe robisz te lemury^^ i zawsze zachwycasz całym wyposażeniem stworków ^^
    gratuluję cieplutkiej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczności do Ciebie zawitały! Gratuluję.
    Lemurom też przygotowałaś niezłą niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny dziękuje Wam za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne,urocze te lemurki:)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  25. Lemury są rewelacyjne, ale mnie najbardziej urzekła malutka bułeczka i jabłuszko :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale prześliczna ta kamizelka i reszta wygranej tez fajna i przydatna.No i bardzo fajne Lemurki.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki dziewczyny. Miło mi widzieć nowe osoby-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Lemurki super. Fajny maja piknik tez bym taki chciala. Gratuluje wygranej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zrobiłaś lemurki !
    Gratuluję prezentów - piękne są !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo sympatyczne lemurki z taaaakimi ogonami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Lemurki fantastyczne , akcesoria powalają, jabłuszko , buteleczka z mineralną...
    Prezenty też super :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne lemurki! Gratuluję wygrania candy-prezenciki super, kamizeka z koła po prostu ekstra! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Pozdrawiam lemurki i właśćicielkę.Pochwalę się że jestem już obserwatorem.Dobrze że lemurki zaprowiantowałaś bo u mnie śnieżno i mroźno.Życzę na jutro dużo słonka

    OdpowiedzUsuń
  34. Luna77 -dziękuje

    Juta- u mnie śnieżno i mroźno. Dziękuje za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. mam nadzieję, że te wesołe lemurki sprawią się jak należy i wiosnę nam przyniosą
    Gratuluje wygranej- bo Terra cudne dzieła tworzy

    OdpowiedzUsuń
  36. KonKota- też mam taką nadzieję. Terry prace są super to prawda

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz