niedziela, 6 listopada 2011

Moja wymarzona torba


     Mam ją już mam!!! Moją wymarzoną torbę o której pisałam w poprzednim poście. Zmobilizowałam się w piątek i uszyłam. 

 Zużyłam na nią:
  •  jedną parę czarnych dzinsów,
  • kawałek bluzki panterkowej,
  • spódnice w krateczkę kupioną w ciucholandzie za 1 zł,
  • brązowe dzinsy córki z których wyrosła,
  • i kawałki sztucznej skóry ze starej kurtki,
  • złote guziki odprute już nie pamiętam z czego
ale jest taka jak chciałam duża, pakowna i mieści format A4

 W środku ma dużo kieszonek.
z boku ma kieszonkę na małą buteleczkę mineralnej

Torba już była testowana. W ten weekend byłam z nią w szkole.
Jeszcze fotka z mojej pracowni czyli mojego szyciowego kącika.
Tak to wyglądało, cóż bez zrobienia bałaganu
nic się nie da zrobić :)

    Bardzo dziękuje Antosi  i Mięcie za podesłanie fajnych linek z tutorialami   do torebek. Dziewczyny jesteście kochane.

  Dziękuje Wam kochani za to że do 
mnie zaglądacie i za wszystkie komentarze 

pozdrawia i życzy udanego tygodnia 

                                      Eve-Jank

Ps. Trochę boli mnie głowa chyba się przegrzałam dziś na tym programowaniu. Obiecuje, że jutro do Was zajrzę.

48 komentarzy:

  1. Świetna torba, jeszcze większe wrażenie robi na żywo ;) bałagan zawsze jest jak się coś robi

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest bałagan? ech !! żarty
    ważne ,że jesteś zadowolona z nowego dzieła, tanie i praktyczne no i nowe życie mają stare rzeczy
    dobrego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna torba,jaka pakowna też takie lubię.
    Cały dobytek razem ze mną:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Super, po prostu super. Kącik szyciowy wygląda jak typowy kącik robótkowy - nic nie da się zrobić, jeśli nie stworzy się przy okazji bałaganu. Za to jakie potem rzeczy wychodzą!


    Pozdrawiam

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna!Bardzo mi się podoba!I masz milutki kącik "szyciowy"Pozdrawia ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ta torba bombowa! Ja to nie lubię panterek - na sobie - ale moja przyjaciółka, kuzynka i matka mojego chrześniaka to by oszalała jakby ją zobaczyła! A wnętrze torby - cudowne! Można się tam zmieścić z całym dorobkiem, który nosimy w torbach - nici, guziki, pomadki, agrafki, stare bilety, paragony, 6 paczek chusteczek, korkociągi i wszystko inne co się może przydać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No super Ci wyszła! Panterka i krateczka teoretycznie się wykluczają, a u Ciebie wyszło pięknie. I praktycznie. A be bałaganu rzeczywiście - nic się nie da zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna torebka.Byłam pewna że stworzysz cudeńko:)))Kącik szyciowy bardzo fajny:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, cudnie szyjesz. Zazdroszczę zdolności. jaka precyzja. Możesz zrobić fason, jaki sobie zamarzysz,to jest super.
    Ja niestety raczej nie mam daru. Zabieram się codziennie za podszewki do poduszek i nie mogę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna torba! A Ty jesteś Pani "złota rączka", u której nic się nie zmarnuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. zdolniacha z Ciebie :)
    torba wyszła cudownie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę ,że i szyć potrafisz!!!!
    Prawdziwe lamparcia ta panterka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torba, też bym była zadowolona, gdyby mi się udało tak jak tobie, ale moja maszyna się zepsuła, a poza tym sypie mi się coś na blogu, piszę posty, a nie widać ich aktualizacji...coś jest nie tak tylko nie wiem co?!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna i praktyczna torba ,a bałagan -cóż ,przy szyciu zawsze się robi sam ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi sie mnogość kieszonek. w takiej torebce napewno nie ma bałaganu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna torba, lubię panterki w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ Mega recykling :D - tak trzymaj :DD

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale przeróżnych surowców wtórnych:) powstała fajna torba!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyszła Ci ta torba, i ma tyle kieszonek. Czego to człowiek nie znajdzie w szafie, jak się postara :) Fajny masz kącik - ciekawe, co powiedziałabyś na mój bałagan :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba jest wielka i fantastyczna!!!Jest jedyna w swoim rodzaju -bo Twoja. I na pewno bardzo przydatna .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też muszę zrobić sobie kącik do szycia, jak na razie ława i kanapa są oblegane moimi materiałami jak szyję. A torba super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje dziewczyny kochane jesteście.
    Mnie taka torba była właśnie potrzebna, bo ja lubię pół domu ze sobą nosić-pozdrawiam Was

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba rewelacyjna, a kolorowego szyciowego kącika tylko pozazdrościć! Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurcze super Ci wyszla torba!! Ja tez chce taka na moje skarby, ktore w swojej torbie nosze :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tego wynika , ze u ciebie nic sie nie marnuje . State dżinsy dostały nowe cudowne życie . Zazdroszczę talentu .

    OdpowiedzUsuń
  26. Torba rewelka cudna nikt takiej nie ma widać że poręczna i wygodna pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniale to wszystko!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. poprosze o linki *.*
    Torebka fajna, podoba mi sie ten material w kratke :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajowa torbucha, lubię takie żeby się wszystko zmieściło co potrzebne i drugie tyle niepotrzebnego! :)I żeby było dużo kieszonek małych i dużych. Jednym słowem jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  30. No, ale się się postarałaś,to trudne szycie, a tak Ci wspaniale wyszła ta torba!Zdolna jesteś!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna torba,no i wzór jaki na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Torba rewelacja. Zdolna kobitka z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja tak dawno nic nie szyłam:( Gratuluję super torby!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ach ! Ewo ! Ty tylko pomyślisz- i już robisz i już masz ! Bardzo szybko.Torba bardzo fajna i pracownię masz tak kolorowo urządzoną :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowita jesteś. Torba jest rewelacyjna. Ja też bardzo lubię takie co by się w nich wszystkie niezbędności mieściły. No, napatrzeć się nie mogę... fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam duże torebki , zawsze można w nich znaleźć jakieś skarby . Mieszcza się wszystkie przydasie od śrubokrętu po błyszczyk .... Świetną torbę uszyłaś !

    OdpowiedzUsuń
  37. Torba drapieżna, tygrysia, zaczepna, Uważaj na potencjalnych amantów ;-) A Kieszonki w tornie są niezbedne, bo jak ich nie ma, to jest worek a nie torba

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna torba!!A kieszonek obowiązkowo musi mieć dużo;)Uwielbiam takie pakowne torby!

    OdpowiedzUsuń
  39. Torebka jest fantastyczna,a kącik fajnie urządzony i taki w sam raz na robótkowanie:)Tez chcialabym taki mieć ale niestety w moich klitkach nie mam mozliwosci:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzięki dziewczyny.
    Wiecie co? Na urządzenie takiego kącika wcale nie trzeba mieć dużo miejsca. Po prostu ja ciągle coś robię, szyje i męczyło mnie ciągłe wyciąganie maszyny.
    Visana -ja nie ma dużego mieszkania. Wszystko zależy od odpowiedniego urządzenia...Może w nowym domu zorganizujesz sobie miejsce....
    pozdrawiam Was wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy jest coś, czego Ty nie umiesz uszyć albo wydziergać? :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Amaye-Art- oj ja wielu rzeczy nie umiem uwierz mi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Torba jest boska. Głównie dlatego, że nikt nie ma drugiej identycznej i że dzięki Twojej kreatywności za małe dżinsy nadal żyją:) Zazdroszczę umiejętności szycia, coraz częściej myślę, żeby zacząć sie uczyć, póki nie jest za późno:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzięki dziewczyny :)

    Sharotka- szycie nie jest takie trudne. W sieci jest sporo tutoriali. Mnie też możesz pytać :)

    pozdrawiam Was wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  45. Torba fantastyczna, gdzie jest bałagan tam się coś tworzy, a pracownia urocza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Torba fantastyczna mojej córce bardzo przypadla do gustu tym bardziej ze wspomnialas ze miesci sie w niej A4a i inne drobiazgi, Zawsze cos superowego wyczarujesz rewelacja

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz