wtorek, 3 stycznia 2012

Broszki i Eduardo Gatti

Witajcie w Nowym Roku!

   Rzadko pisze o moich gustach muzycznych. W ogóle rzadko pisze o czymś innym niż szydełkowanie i temu podobne, ale dziś zrobię wyjątek. Dlaczego? bo...
   Zakochałam się. Naprawdę zakochałam i przepadłam bez reszty. Teraz słucham, słucham i  podśpiewuje sobie. Nie wiele rozumiem, ale coś tam łapie poszczególne zwroty słowa. Resztę córka mi tłumaczy, bo to dzięki niej zaczęłam słuchać.
    Eduardo Gatti polecam specjalnie dla Was 
Quiero paz  
Los Momentos 
  Piękne, nastrojowe i poetyckie piosenki. Podaje kawałek tekstu "Los Momentos". Tłumaczenie nasze własne więc jak ktoś zna dobrze hiszpański niech się nie śmieje proszę.
Twoja sylwetka wędruje
Z dusza smutną i senną
Zorza nie jest niczym nowym
Dla Twoich wielkich oczu i czoła
Niebo i jego gwiazdy
Zostały nieme, dalekie i martwe
Dla Twojego umysłu

Kiedy byliśmy dziećmi mówili nam
Całe życie przed Wami
Kiedy jesteśmy dorośli
Umarły te chwile
Zasiali niepewność i strach
I tak minęło nam życie...
   Pokaże Wam jeszcze ostatnie wytwory moich rąk. Zrobione jeszcze przed świętami jak dopadły mnie demony i spać nie mogłam. O 4 rano wstawałam i robiłam broszki. Oto kilka z nich:

Po co sama nie wiem. Chyba żeby nie myśleć, nie przemyślać. Dlaczego tak, a nie inaczej? Pewne rzeczy po prostu się dzieją i nie mamy na nie wpływu,ale czy na pewno?
     Dobrze, że ten rok się już skończył. Nie był zły. Zdarzyło się dużo dobrych rzeczy, ale przykrych niestety też. Odeszło parę osób, które w jakiś sposób były dla mnie ważne i miały wpływ na moje życie. Na to co robię i kim jestem.
Przeznaczenie decyduje o tym kto
pojawia się w naszym życiu, ale to my 
decydujemy kto w nim zostanie na dłużej
albo i nie....
Nowy Rok to nowe szanse . 
Mimo wszystko patrzę z nadzieją w przyszłość.
Czego i Wam życzę
    
                                         Eve-Jank

  Ps. Dostałam dziś śliczne karteczki od Zuli 
Dzięki kochana nie spodziewałam się. Nic tak nie cieszy jak rzecz w którą ktoś włożył serce.

38 komentarzy:

  1. Kto dobrowolnie wstaje o 4 rano! Broszki piękne. dołącz do torby albo do płaszcza. Ozdobią każde ubranie.
    Muzyki słucham, choć nie rozumiem. Super jest.
    Relaksująca.
    Ja też chcę lepszych zmian w moim życiu i na to mam nadzieję w przyszłym, właściwie w obecnym. Pozdrawiam i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. ankaskakanka- dziękuje :) musi być lepiej tylko trzeba w to uwierzyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Broszki są śliczne,na pewno się przydadzą.Muzyka jest super,chyba też zostanę fanką Eduardo Gatti.Co prawda nic nie rozumiem ale czy to koniecznie trzeba wszystko rozumieć?Życzę Ci dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. tonka- pewno, że nie trzeba rozumieć. Piękne muzyka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na taką porę, wyszły fantastyczne brosze, pozytywnego nastawienia, uśmiechu i piękna na nowy rok:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, trochę nostalgiczny wpis, okraszony dobrą muzyką!Ale koniec roku i początek nowego skłaniają do takich refleksji.Może ten rok przyniesie Ci tylko dobre zdarzenia, czego życzę serdecznie!Broszki eleganckie!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Broszki piękne, widocznie, żey stworzyć coś dobrego, czasem trzeba wstac nad ranem. Tej muzyki słucham od dawna...:) Sciskam noworocznie, na pewno będzie lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna muzyka, głos -tworzące magiczny klimat z zamyśleniem. Muzyka ma ogromny wpływ na nas, jest jak każda barwa otaczająca z każdej strony. Ja też lubię słuchać wiedząc o czym jest utwór, inaczej się go odbiera, widzi sercem. Broszki bardzo ciekawe, a nr 2 taka bardzo w moim stylu i kolorach. Pozdrawiam noworocznie i dziękuję za życzenia . Sorki za korektę ale zbyt szybko kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne broszki, napatrzeć się nie można...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne broszki...
    Pozdrawiam Cię serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, ja też wierzę, że będzie tylko lepiej. Moje życie od dłuższego czasu to jedna wielka walka... Może czasem lepiej się poddać? Sama nie wiem, więc rozumiem myślenice i chęć skierowania myśli na inne tory. Z tego przekierowania świetne broszki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ożesz! o 4?! ja o 6:30 nie mogę się zwlec do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Broszki śliczne, a muzyka faktycznie nastrojowa
    :-) Lubię czasem takie nutki :-)
    Wszystkiego dobrego w tym roku ,oby był lepszy od minionego :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewciu Kochana życzę Ci żeby to był spokojny i udany roczek, lepszy od poprzedniego, którego i ja za dobrze nie wspominam. A broszki prześliczne, oczopląsu można dostać. :)Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne broszki, a że stworzone w takich okolicznościach to tym bardziej podziwiam... niech nowy rok będzie więc bardziej szczodry i przynosi tylko dobre chwile :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam! Wysłuchałam piosenki z przyjemnością.Muzyka jest naprawdę nastrojowa.A ten kawałek zwrotki o życiu TO PRAWDA.Piękne te broszki.Ja dziś też jedną zrobiłam ale jak Twoje zobaczyłam to moja jest do poprawki.Piękne i ważne słowa napisałaś! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Romantyczna z Ciebie kobieta piękna piosenka, broszki śliczne szkoda że jak mnie dopadają demony nie stworze nic tak ładnego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Broszki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Broszki cudne! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, jeszcze więcej zapału do twórczej pracy i wielu, wielu fantastycznych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewo dziękuję ślicznie za odwiedziny w Zaciszu. To nie dobrze, że dopadły Cię nocne demony, ale jak mówi przysłowie nie ma tego złego... . Zrobiłaś piękne broszki. Jeśli nawet sama ich nie dasz rady wszystkich nosić to zapewne podarujesz część bliskim Ci osobom. Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy, czego Ci z całego serca życzę i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiem Cię.Nie wiem czy to te same, ale również nieraz mam do czynienia z takimi "demonami". Na szczęście są nie groźne.A w Twoim wypadku cudownie twórcze:)))
    Niech te "demony" dają Ci w tym nowym roku nocami odpoczywać:)))
    Za kilka dni brat leci do Madagaskaru i będzie pływał po sąsiadujących wysepkach.Czyli w krainie lemurów:))) (Zamieszczę zdjęcia po powrocie)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz co? A jakbyś tak w bezsenną noc zrobiła mały tutorial, jak robisz takie fajne broszki. Bo dla mnie jest to wiedza tajemna :D. Będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje Wam kochane za wszystkie komentarze.
    Juta- mam nadzieję, że te demony zostały w starym roku. Czekam kochana na te zdjęcia z Madagaskaru :) jak wiesz kocham lemury

    ElkaTe- ok tutorial będzie albo zrobię go sama, albo poszukam coś w necie

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!Broszki są cudne:):)

    OdpowiedzUsuń
  26. najlepszego w nowym roku,śliczne broszki potworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  27. No pewnie, ze trzeba sobie czyms fajnym umilac zycie.
    A broszki... są op prostu super. Ciekawe, pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też czasem nie mogę spać, wtedy czytam, ale żeby o 4 rano broszki robić! podziwiam! Broszki piękne!. Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Broszki fajowskie- kiedyś tam się przydadzą, A muzyki posłucham- dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie napisany post i zgadzam sie z tym ze na pewne rzeczy nie mamy wpływu chociaż nie wiadomo co bysmy robili i nawet stanęli na głowie to niestety nie jest tak jakby sie chciało,broszki śliczne-pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale romantyczna z Ciebie duszyczka:)
    Fajne broszki, na pewno znajdą zastosowanie! Pozdrawiam i zyczę miłego niedzielnego popołudnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Muzyka piękna, spokojna... Od wczoraj naprawdę zaczęłam uczyć się hiszpańskiego, bo kupiłam książkę i CD i bardzo się z tego cieszę. Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyjemnie słucha się tej muzyczki. A "produkcja" broszek imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo broszkowo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. dzięki kochane za miłe słowa :)

    Ula-życzę powodzenia hiszpański to piękny język. W necie jest masę materiałów do nauki.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. klimatyczne broszki Ci wyszly :), pozdrawiam i pomyslnosci w 2012 :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz