wtorek, 2 września 2014

Szkatułka i Mama Misiowa z wózkiem.

Witajcie!

Odwiedziły mnie szkole koleżanki z którymi chodziłam do studium informatycznego.
Jedna z nich poprosiła mnie o zrobienie szkatułki.
Sama kupiła drewniane pudełeczko i serwetki.
Do kompletu tak z rozpędu zrobiłam jeszcze słoik, bo serwetek była cała paczka.
Pochwalę się prezentem jaki dostałam na nowe mieszkanie.
Fajne są takie spotkania. Można się pośmiać i powspominać.

Na szydełku powstała kolejna Misiowa mama z dzieckiem. Tym razem z wózeczkiem.
Pani Misiowa ma usztywnione stopy i potrafi sama stać. 

Miś na biurko z koszyczkiem wiklinowym na kredki, ołówki itp.
Ten miś również potrafi samodzielnie stać.

I to by było na tyle.

Pozdrawiam serdecznie 
i deszczowo.
Eve-Jank

34 komentarze:

  1. Komplecik z bzami jest śliczny, misie, jak zwykle, urocze, ale ten wózeczek to po prostu mistrzostwo :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bzy na szkatułce i słoiczku wyglądają imponująco. Misiaczki jak zwykle super. Okno jest ozdobione pięknymi kwiatami. Koszyczek, wózeczek, fotelik och. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet, a misiaczki urocze..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko i słoik są prześliczne:) Ale misiowa mama z tym wózeczkiem i misiowym bobaskiem wymiata na całego:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna szkatułka i słoiczek. Mnie jednak urzekła precyzja wykonania wózeczka. Pomysłów masz bez liku i bardzo dobrze. Rób dalej, niech nam szczeny opadają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. suuper szkatułka i słoiczek a misie jak zawsze słodkie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie ozdobiłaś szkatułkę i słoiczek :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Misie to sama słodycz - są cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bzowy dekupaż prześliczny! To bardzo moje kolory, ślicznie się prezentuje zarówno na szkatułce jak i słoiczku.
    Urocze misiaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ piękna skrzyneczka (bosko ją ozdobiłaś) - słoik tez pięknie się prezentuje - koleżanka na pewno bardzo zadowolona z efektu. misie pocieszne takie. niedługo cała rodzinka powstanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) całą rodzinka misiów już nie raz powstała. Może i jeszcze kiedyś powstanie, kto wie :) pozdrawiam

      Usuń
  10. Pudełeczko świetne, bardzo fajny motyw :) Misie przeurocze, widać, że z nich rozrabiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna szkatułka! Misiaki jak zwykle też :) Dzięki za odwiedziny u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. P.S. To byłam ja - Asia (artystyczny-nielad.blogspot.com) :) Nie mogę z konta google dodać komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu bardzo dziękuje za komentarz i odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
  13. Nic tylko podziwiać ;) super ten komplet z bzami, na pewno się spodoba. Misie jak i koszyczek cudne, a jeszcze same potrafią strać. Piękny ten storczyk.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyszło Ci decou :) misiaczki słodkie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudny komplecik!!!!Koleżanka pewno zachwycona!!!! Misiaki słodziaki jak zwykle :)Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny komplecik decu :) A misie przesłodkie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje misie są urocze:)))bardzo ładny komplecik:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pudełko i słoiczek świetnie wyszły. Ale misiowa mama, wózeczek i maluszek - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna szkatułka a misiaczki jak zwykle urocze i pomysłowe, szczególnie ten w plecionym kubeczku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście fajne są takie spotkania z dawnymi koleżankami, a przy okazji zrobiłaś ten fajny lila komplecik - szkatułkę i słoiczek. Bardzo praktyczny, przy tym uroczy. Misiowa z dzieckiem i wózkiem taka mamuśna, ciekawa jestem, jakie inne scenki misiowej rodzinki wymyślisz, to jest strasznie fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny majowy motyw na szkatułce i słoiczku umieściłaś, bardzo lubię bez. Misie wiadomo, zawsze ładnie Ci wychodzą, ale cudnym wózeczkiem mnie zaskoczyłaś, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny komplecik dla koleżanki :) Spód pudełeczka bardzo pieknie dobrany do bzowej góry. Czy Dolna część jest malowana, czy to też serwetka?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Efko ! Dolna część drewnianego pudełka to też serwetka. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Bardzo dziekuję Za odpowiedź. Całość mnie zachwyciła :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Postarałaś sie bardzo bo pudełko wygląda cudownie-zresztą tak jak wszystko co wychodzi spod twoich zdolnych łapek:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudny komplecik!!! Misiaczki przeurocze!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Misie super, nie wpadłabym na pomysl zrobienia szydelkowego wózka:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te Twoje misie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. podziwiam cierpliwość do misiowych szczególików, świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko bardzo fajne, ale mnie podbiło misiowe maleństwo w wózeczku :) I gratuluje takich kwietnych prezentów na nowe mieszkanie i życze dalszych miłych spotkań...
    Pozdrawiam ciepło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak ładnie ozdobiłaś pudełko i słoik! Na pewno się podobają bardzo.
    Misie są milutkie i ten w koszyczku i misiowa z maluszkiem i akcesoriami są po prostu wspaniałe.
    Prezent piękny. Ja marzę o założeniu ogródeczka domowego i tylko trochę mi przeszkadza brak parapetów. Póki co mam kilka sukulentów i bromelię i na zasadzenie czekają jeszcze wyhodowane z pestek maluchy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj :) wpadłam do Ciebie i zaglądam z zachwytem ,cudowne prace!!!!! I dziękuję za odwiedziny u mnie :) Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz