niedziela, 18 czerwca 2017

Festyn,słoik i ranczo.

Witajcie!
Na naszym osiedlu z okazji 
Dnia Dziecka był organizowany festyn.
Ponieważ jestem członkiem grupy rękodzieła artystycznego "Tamborek Beskidzki",która to podlega pod  stowarzyszenie zostałam poproszona o pokazanie swoich prac i zorganizowanie warsztatów.
Moje stoisko.
W tym roku wymyśliłam warsztaty rysowania portretów.
Na sztaludze mój obraz. Chciałam pokazać, że nie tylko robię zabawki, plotę koszyki robię decoupage, ale również maluje
Niektórzy uczestnicy odeszli od tematu. Dobrze się bawili i to jest chyba najważniejsze.
W tak zwanym między czasie zrobiłam ozdobiłam słoik metoda decoupage.
Przeczytałam książkę.
Szczerze powiedziawszy jak dla mnie średnia. Może jednak przypaść do
gustu osobą, które nie lubią twórczości King'a. Jest realistyczna. Nie ma tu żadnych duchów, wampirów ani zjawisk nadprzyrodzonych. 
Nawet zdążyłam poleniuchować na ranczu u znajomych.
I to by było na tyle. Co by was nie zanudzić.

Pozdrawiam serdecznie 
Eve-Jank 

Ps. Mam wakacje !!! Hura !!!

12 komentarzy:

  1. Świetna sprawa taki festyn, też byłam ostatnio na takim. Wiem też,że okiełznać dzieci by robiły wszystkie to co sobie zaplanowałyśmy jest niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Festyn, jak widzę udany. A ranczo przypomina mi moją działkę. Zawsze chętnie na nią wracam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwiec okazuje się miesiącem festynów.Pięknie zajęłaś się dzieciakami. U nas zorganizowano "Piknik na cztery łapy". Moja siostra nawet 2 wiersze napisała,(o kocie i o psie), które zostały nagrodzone w konkursie. Ja tylko wsparłam finansowo schronisko dla zwierząt.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje stoisko jest piękne i fajny pomysł na zajęcie młodych:)))Pozdrawiam serdecznie i udanych wakacji życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo, Ty zawsze pożytecznie spędzasz czas !Słoik - super !!! Festyn dla dzieci musiał być świetny ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Udane stoisko i piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujące stoisko miałaś na festynie! A uczestnicy warsztatów z pewnością byli zachwyceni :) Książki nie czytałam, choć zdarzyło mi się pochłonąć kilka książek Kinga. Zazwyczaj potem przez kilka nocy nie mogłam spać hihi :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, bajkowe stoisko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny taki kiermasz i aktywności młodzieży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stoisko, świetne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny festyn. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Festyn, jak widzę udany. A ranczo przypomina mi moją działkę. Zawsze chętnie na nią wracam.

    pirates of the caribbean 5

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz