piątek, 2 czerwca 2017

Nowe misie,kartka i koszyczki zrobione przez moje podopieczne.

Witajcie !
Pokazuje ostatnio zrobione misie
na szydełku
Na urodziny dla koleżanki z pracy zrobiłam karteczkę
w środku miejsce na podpisy
Pokażę Wam jeszcze prace moich podopiecznych.
Koszyczki zrobiły panie w trakcie zajęć ze mną. Plotły pierwszy raz w życiu więc bądźcie wyrozumiali.
Zwłaszcza, że większość moich podopiecznych ma ponad 80 lat. 
Słoiczek zrobiła moja podopieczna Lidzia i dał mi w prezencie.

Pozdrawia Was serdecznie 
i życzy udanego weekend'u
Eve-Jank 

11 komentarzy:

  1. Jakie te misie są urocze. Pierwsza skradła mi serce. Karteczka dla koleżanki bardzo fajna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misie urocze:)))fajnie dostać taką własnoręcznie robioną karteczkę:)))podopieczni też się pięknie spisali:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Misie są takie słodkie ;-) i z duszą ;-) Śliczna karteczka Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są Twoje misie,zawsze uśmiecham się na ich widok :)
    Karteczka urocza,będzie fajna pamiątką,a to,że dzielisz się wiedzą z innymi to wspaniała sprawa,na pewno dajesz takim osobom mnóstwo radości ♥ Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane misiaczki! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze misiaczki i karteczka pomysłowa :) Ewo zdolni podopieczni, wyplatanki małe ale fajne i nic im nie brakuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym pewnie wcale nie była lepsza w wyplataniu,nie mam jakoś do tego cierpliwości. Brawa się paniom za starania należą.
    Misie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam te koszyczki, bo sama nie umiem wyplatać, a bardzo mi się podoba papierowa wiklina :) Piękne prace

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz