wtorek, 8 sierpnia 2017

Zaproszenie na wystawę, misie, żółw i portret ze zdjęcia.

Witajcie kochani! 

Zapraszam Was na wystawę moich prac oraz moich koleżanek.
Mnie można spotkać w Szczyrku w dniach 12, 15 oraz 20 sierpnia na dyżurach. Zobaczyć na żywo jak powstają moje maskotki.
Moje stoisko na wystawie.
Choć mało mam czasu to coś tam ciągle robię. Powstały misie,
żółw
Natomiast na zamówienie powstał portret na podstawie zdjęcia. Malowałam go farbami akrylowymi na gotowym podobraziu, płótnie.
 I to by było na tyle. 

Pozdrawia Was serdecznie
Eve-Jank 

10 komentarzy:

  1. Super prace i wystawa, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stoisko:))prace śliczne a portret mistrzostwo:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Artystka z Ciebie jest wszechstronna. Podziwiam talent, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne maskotki, a portret jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo same cudeńka stworzyłaś tylko podziwiać taką wystawę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, super, wszystko super!!! Gratuluję wystawy i życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda,że ta wystawa ode mnie jest tak daleko:((((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne maskotki, gratuluję wystawy! Portret świetny, ja z portretami jakoś średnio sobie radzę, a szczerze mówiąc omijam ten temat, bo zawsze mi się wydaje, że nie uchwycę podobieństwa. Ostatnio maluję tylko kwiaty, ale kiedyś muszę się zmierzyć z portretami - warto zmieniać tematykę, uczyć się czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. nice article great post comment information thanks for sharing.
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz