poniedziałek, 4 września 2017

Lemury dla The Palms, wiking,sówki,koszyk,prace podopiecznych i festyn.

Witajcie kochani!

Czas biegnie nieubłaganie. Patrzę na datę ostatniego wpisu i sama nie mogę uwierzyć, że minął prawie miesiąc.
Dopadło mnie kolejne lemurowe zamówienie dla Szkoły The Palms
Produkcja posuwa się do przodu.
Wcześniej w tak zwanym między czasie powstał wiking,
sowy breloczki,
koszyk z papierowej wikliny z kotkami.
W pracy razem z podopiecznymi zrobiłam obraz ze ścinków skaju.
oraz kwiaty z bibuły, które ozdobiły stoliki na jadalni
Kocham swoją pracę i moich podopiecznych. Szkoda, że niedługo będę się musiała z nimi rozstać.
Niestety pracuje tu na zastępstwo. 
W sierpniu miałam okazje prowadzić warsztaty na festynie co dało mi dużo satysfakcji.

Pozdrawiam Was serdecznie. Przepraszam za długą nieobecność.
Obiecuje się poprawić. 
Biegnę zobaczyć co u Was
Pa Pa 
 Eve-Jank

15 komentarzy:

  1. Niesamowita jesteś w swojej pracowitości. Wszystko jest piękne i dopracowane. Kiedy Ty śpisz, co?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo urocze i sympatyczne są te lemurki:)Pozdraiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lemury pierwsza klasa! Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stale jestem pełna podziwu dla Twojej aktywności .Czy Ty masz czas na odpoczynek ?? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez się pytam - czy Ty kiedyś odpoczywasz ? Prace piękne ,lemurki słodkie ! Pozdrawiam ,Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wszystkie prace:)pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo ale Ty jesteś zalatana- zapracowana :) Cudeńka pokazujesz lemurki wspaniałe i róże cudne wspólnie wykręciliście :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pracowicie spędzasz czas :) Lemury są urocze, a obraz ze ścinków wygląda naprawdę świetnie. Piękne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje lemury są nie do przebicia,genialne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za różnorodności i za obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obraz wyszedł bardzo ładnie i te kwiaty z bibuły,przypomniało mi się jak byłam w podstawówce i takie kwiatki na dzień mamy robiliśmy:) Lemurów to już całe stadko jak widzę jest urocze :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace!!! Swego czasu prowadziłam również warsztaty z dziećmi i powiem, że mają tak wspaniałe pomysły, że niejednokrotnie nie wpadłabym na to co można z paru rzeczy zrobić.Pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace a lemurki rewelacyjne ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wszystko, jesteś b.pracowita! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. nice article great post comment information thanks for sharing.
    บอลพรุ่งนี้

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz