wtorek, 27 sierpnia 2019

Skrzyneczka,foczka,dynie i Gotując dla Picassa

Witajcie !
Rzadko ostatnio piszę i nic nie mam na swoje usprawiedliwienie.
Dobra pokazuję co tam powstało: 
Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie foczki na szydełku i oto jest.
Metodą decoupage ozdobiłam drewnianą skrzyneczkę.
 W czasie urlopu byłam w Czarnogórze.
Pozwiedzałam. Np. Wyspę Matko Boskiej na Skale nieopodal miasta Perast w zatoce Kotorskiej
Miasto Tivat
oraz Miasta Kotor, Budve,
Podgorice stolice Czarnogóry
cerkiew w stolicy
Oczywiście odpoczęłam też na plaży i dużo popływałam.
Przez jeden dzień byłam również w 
Albanii w miejscowości Szkodra
Ponieważ do Czarnogóry autokarem jedzie się naprawdę długo zabrałam ze sobą książkę. Polecam lekturę. Beletrystyka oparta na faktach z życia wielkiego malarza.

Pozdrawiam 
Eve-Jank 

10 komentarzy:

  1. Dużo fajnego się u Ciebie działo:)piękne prace powstały,piękne miejsca zwiedziłaś:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Foka jest...
    focza :) śliczniutka, cudna podróż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne wakacje. A foczka to dzieło sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Foczka prześliczna no i Twoja trasa wakacyjna bardzo ciekawa. Piękne zdjęcia Eve, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Foczka jest urocza :)
    Zdjęcia pokazują, że byłaś w pięknych miejscach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech, cudowne u Ciebie wszystko i rękodzieło i urlop.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo ciekawych miejsc zwiedzilas, będzie co wspominać, opisywać, oglądać zdjęcia w zimowe wieczory. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia z podróży, a foczka urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ta foczka fajniusia :) Urlop widać się udał, mimo długiej podróży w obie strony.Piękne zdjęcia :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super foczka , galeria piękna - pozdrawiam po sąsiedzku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz