sobota, 4 czerwca 2022

Oj jak ten czas leci

 Witajcie!

Wrzucam kilka nowych szydełkowych prac.

Misie


żółw 
Torebka
Wykonanych wspólnie z podopiecznymi.
Na swoje potrzeby nic nie zrobiłam, bo utonęłam na moim  Słonecznym Ranczu 
Każdy kto ma ogród lub choćby niewielką działkę to, to zrozumie. 
Można tam przepaść bez reszty. Spędzam tam każdą wolną chwilę. Idę  prosto z pracy i wracam około 21 do domu. Wstaje o 5 rano idę do pracy ...
 Jestem zmęczona fizycznie, ale odpoczywam psychicznie. W pracy jest gwar i nie raz bardzo głośno. 
Nie mam samochodu wszędzie chodzę na nogach.
Takie moje małe podsumowanie miesiąca. 
360 kilometrów przeszłam w miesiącu. Niby to nie  tak dużo, bo to tylko niecałe 12 km. dziennie(mam 5 km. do pracy, z pracy na działkę 3 km. z działki do doku 4 km.) Zdarzają się dni, że zrobię 20 km. ale zdarzają się takie że zrobię tylko 5km. choć takich jest mało. 
Muszę mieć wolne i musi być bardzo brzydko.
 Rok temu jeździłam wszędzie rowerem. Teraz ze względu na psa chodzę na nogach, bo musiała bym wieczór  rower prowadzić. 

W dodatku nic tak nie cieszy jak własne zbiory.

rzodkiewki 
pierwsza truskawka i jagody kamczackie.
Ostatnio przeczytałam i polecam! Świetna książka trzyma w napięciu do ostatniej kartki...
Na koniec pochwalę się jeszcze prezentami na 
Dzień Matki 
Znowu jest co czytać, choć czasu mało.
Córki upiekły jeszcze pyszne ciasto.

I to by było na tyle. 
Pozdrawiam serdecznie 
Eve-Jank

9 komentarzy:

  1. Czas leci jak szalony.Dzien masz naprawdę napięty.Takie zbiory to cieszą.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości u Ciebie! Kreatywnie, zdrowo i w ciągłym ruchu. Twoje szydełkowe zabawki są przeurocze. Zostaję u Ciebie na dłużej, jeśli pozwolisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Serdecznie zapraszam do czytania i obserwowania mojego bloga

      Usuń
  3. Przesympatyczne szydełkowe maluchy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy trudno jest wykonać ten statek?

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajny przebieg? cały dzień na nogach?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za komentarz